Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op basis van value en alleen statistieken

Momenteel ben ik me aan het verdiepen in het berekenen van value nav kant en klare statistieken. Ik gebruik hierbij uitsluitend de o/u goal stats en bets omdat 1x2 gewoon niet genoeg duidelijkheid geeft.


Ik neem hierbij zowel het totale aantal wedstrijden en de thuis/uit wedstrijd statistieken mee in de berekening.


Ik houd dus de menselijke ideeën, gedachten en speculaties buiten beschouwing en focus me volledig en alleen op de statistieken.


Ik heb het grootste deel van alle wedstrijden deze week gescreend en ben al wat opvallende value bets tegengekomen.


Ik ben benieuwd of anderen hier ook mee bezig zije geweest :)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bearcon
Country flag bearcon in 13-09-2018 04:57 Algemeen
in 13-09-2018 04:57 Algemeen
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Mijn reactie was misschien ietwat hard uitgedrukt in sommige bewoordingen, allereerst wil ik even benadrukken dat ik dit zeker niet negatief bedoel naar jou toe en had ik het wellicht anders kunnen toelichten. Wat ik bedoelde met 50/50 wedstrijden: naar mijn mening te veel wedstrijden die te dicht op de 50/50 grens zitten, als voorbeeld, 55/45 tot 60/40. Die zitten naar mijn mening te dicht tegen het gemiddelde aan waardoor de gok statistisch alsnog te groot is. Ik heb btw een site voor je (als je deze nog niet kent) waar je alle clubs heel makkelijk kan vinden die de meeste doelpunten aantallen per gemiddelde wedstrijd scoren (ook in % aangegeven) wellicht dat dit het rekenwerk enigszins makkelijker maakt en/of helpt in het maken van keuzes. https://www.over25tips.com daarnaast wens ik je natuurlijk veel succes met je tactiek en hopelijk gaat het renderen op lange termijn! 

0 Vind ik leuk's

Ps. Normaal gesproken kies ik vanuit deze website alleen “over 2,5” wedstrijden die minimaal 75/80% als feitelijke statistiek weergeven, om daarna natuurlijk te kijken of te bijbehorende quotering hiervan hoog genoeg is en zodoende een bet waard is. Nogmaals succes met je speelwijze!

0 Vind ik leuk's
Avatar bearcon
bearcon Topic starter Geplaatst 12 dec. 2018 om 19:05
Op wo. 12 dec. 2018, 19:38 schreef Jeronsehr:

Mijn reactie was misschien ietwat hard uitgedrukt in sommige bewoordingen, allereerst wil ik even benadrukken dat ik dit zeker niet negatief bedoel naar jou toe en had ik het wellicht anders kunnen toelichten. Wat ik bedoelde met 50/50 wedstrijden: naar mijn mening te veel wedstrijden die te dicht op de 50/50 grens zitten, als voorbeeld, 55/45 tot 60/40. Die zitten naar mijn mening te dicht tegen het gemiddelde aan waardoor de gok statistisch alsnog te groot is. Ik heb btw een site voor je (als je deze nog niet kent) waar je alle clubs heel makkelijk kan vinden die de meeste doelpunten aantallen per gemiddelde wedstrijd scoren (ook in % aangegeven) wellicht dat dit het rekenwerk enigszins makkelijker maakt en/of helpt in het maken van keuzes. https://www.over25tips.com daarnaast wens ik je natuurlijk veel succes met je tactiek en hopelijk gaat het renderen op lange termijn! 

Bedankt voor het verduidelijken van de bedoelingen van je vorige post.


In principe is er niks op tegen om 55/45 wedstrijden te spelen mits je een goede quotering daarvoor krijgt. Natuurlijk zit er op deze wedstrijden veel variantie en moet je een hoop wedstrijden spelen om dat er uit te krijgen.


Maar value blijft value, en ik kan iedereen aanmoedigen om bijv een 55/45 wedstrijden te spelen als de odd van 55 op 2.0 of hoger ligt.


Ik speel in principe nu alles met 10% value, hoe meer value hoe hoger de stake.


Bedankt voor het delen van de site, die kon ik ook nog niet. Ik snap alleen niet waar ze de statistieken van bijvoorbeeld Champions League wedstrijden vandaan halen (waarschijnlijk uit wedstrijden uit de competitie?)?


Ik vind dat Europees voetbal toch anders is dan de reguliere competitie en dan veel teams zich anders opstellen en spelen. Zelfde geldt overigens voor bekerwedstrijden waar sommige teams geen aandacht voor hebben of een 2e rangs team in het veld sturen.


Ik zal er eens rustig naar kijken en bekijken of ik hier iets uit kan halen ;)

0 Vind ik leuk's

Ik snap je bedoeling, als het puur om value gaat moet je wel wedstrijden spelen tussen de 50/50 en 60/40. Alleen op deze wedstrijden krijg je normaal gesproken quotes van circa 2.0. Het is maar net hoe je er tegen aan kijkt, de een kiest vaker voor value (hogere quote, minder “zekerheid” in gemiddeld opzicht) , de ander kiest voor meer “zekerheid” qua statistieken en dus ook een lagere quotering van 1,40 - 1,70. Mijn voorkeur gaat naar het laatste. Zelf speel ik ook wel eens value bets, al moet er dan wel een duidelijke gedachte aan gekoppeld zijn.


De statistieken van de CL wedstrijden op deze website zijn alleen gebaseerd op huidige poulefase CL zover ik weet.


Omdat er met sommige wedstrijden grote belangen gemoeid zijn zoals met sommige van de laatste 1 a 2 poulewedstrijden, is dit voor mij ook een goede reden om op goals te betten. Natuurlijk kan je statistisch gezien minder conclusies trekken met maar 6 wedstrijden in vergelijking met +30 wedstrijden in nationale competities. Voor mij is dit echter meer dan voldoende om hiermee een bet te plaatsen. Shakhtar - Lyon als voorbeeld genomen, beide kunnen zich nog plaatsen, en beiden hebben +2,5 goals letterlijk iedere wedstrijd in de CL. De quotering voor deze wedstrijd 1,62 is niet heel hoog, maar gezien de statistieken en belangen zeker hoog genoeg.


Bekerwedstrijden vermijd is daarentegen altijd, omdat daar zoveel veranderingen qua opstellingen worden aangebracht, dat je niet meer veel aan statistieken hebt


prima, kijk maar! ;) good luck

0 Vind ik leuk's
Avatar bearcon
bearcon Topic starter Geplaatst 14 dec. 2018 om 03:24

Vandaag speel ik iig de volgende 2 wedstrijden (misschien komt er nog wat bij want eerder deze week waren niet alle quoteringen nog beschikbaar).


Goztepe vs Bursaspor: Under 2,5 Goals @ 1,67 (Unibet) low stake

Charleroi vs Gent: Over 2,5 goals @ 1,82 (Unibet) high stake


Ik zie dat de odd van Charleroi vs Gent als gezakt is naar 1,74!


Edit: deze speel ik ook:


Leuven vs Mechelen: Over 2,5 goals @ 1,74 (Unibet) low stake

Bericht gewijzigd door bearcon op vr 14 dec. 2018, 05:25
1 Vind ik leuk's
Avatar bearcon
bearcon Topic starter Geplaatst 14 dec. 2018 om 18:51

Bij deze alvast de bets voor morgen :)


Hull vs Brentford: Under 2,5 Goals @ 2,14 (unibet) middle stake

Kisvarda vs MTK Budapest: Over 2,5 Goals @ 1,90 (unibet) low stake

Aves vs Guimaraes: Over 2,5 Goals @ 2,12 (unibet) high stake

Mladost vs Rad: Under 2,5 Goals @ 1,91 (unibet) low stake

Radnik vs Backa: Under 2,5 Goals @ 1,76 (unibet) middle stake

Opava vs Boleslav: Over 2,5 Goals @ 1,82 (unibet) low stake

Sivasspor vs Ankaragucu: Under 2,5 Goals @ 2 (unibet) middle stake

0 Vind ik leuk's
Avatar bearcon
bearcon Topic starter Geplaatst 15 dec. 2018 om 01:47
Op vr. 14 dec. 2018, 04:24 schreef bearcon:

Vandaag speel ik iig de volgende 2 wedstrijden (misschien komt er nog wat bij want eerder deze week waren niet alle quoteringen nog beschikbaar).


Goztepe vs Bursaspor: Under 2,5 Goals @ 1,67 (Unibet) low stake

Charleroi vs Gent: Over 2,5 goals @ 1,82 (Unibet) high stake


Ik zie dat de odd van Charleroi vs Gent als gezakt is naar 1,74!


Edit: deze speel ik ook:


Leuven vs Mechelen: Over 2,5 goals @ 1,74 (Unibet) low stake

Helaas de high staker kwam niet binnen, 2/3 goed.

0 Vind ik leuk's
Avatar bearcon
bearcon Topic starter Geplaatst 15 dec. 2018 om 21:13
Op vr. 14 dec. 2018, 19:51 schreef bearcon:

Bij deze alvast de bets voor morgen :)


Hull vs Brentford: Under 2,5 Goals @ 2,14 (unibet) middle stake

Kisvarda vs MTK Budapest: Over 2,5 Goals @ 1,90 (unibet) low stake

Aves vs Guimaraes: Over 2,5 Goals @ 2,12 (unibet) high stake

Mladost vs Rad: Under 2,5 Goals @ 1,91 (unibet) low stake

Radnik vs Backa: Under 2,5 Goals @ 1,76 (unibet) middle stake

Opava vs Boleslav: Over 2,5 Goals @ 1,82 (unibet) low stake

Sivasspor vs Ankaragucu: Under 2,5 Goals @ 2 (unibet) middle stake

Helaas geen beste dag 2 van 6 goed + een gestaakte wedstrijd dat vast een void wordt.

0 Vind ik leuk's
Avatar bearcon
bearcon Topic starter Geplaatst 16 dec. 2018 om 07:42

De laatste wedstrijden van deze week, vanavond ga ik een balans opmaken met de uitkomsten tot nu toe :)


Cerle Brugge vs Anderlecht: Over 2,5 Goals @ 1,68 (unibet) low stake

Genk vs Cerle Brugge: Under 3,5 Goals @ 1,76 (unibet) low stake

Lyon vs Monaco: Under 3,5 Goals @ 1,58 (unibet) high stake

Bronby vs Vendyssel: Under 2,5 Goals @ 2,6 (unibet) high stake

Mumbai City vs Kerala Blasters: Under 2,5 Goals @ 1,78 (unibet) high stake

Red Bull Salzburg vs St Polten: Under 2,5 Goals @ 2,8 (unibet) high stake

1 Vind ik leuk's
Avatar bearcon
bearcon Topic starter Geplaatst 16 dec. 2018 om 22:09
Op zo. 16 dec. 2018, 08:42 schreef bearcon:

De laatste wedstrijden van deze week, vanavond ga ik een balans opmaken met de uitkomsten tot nu toe :)


Cerle Brugge vs Anderlecht: Over 2,5 Goals @ 1,68 (unibet) low stake

Genk vs Cerle Brugge: Under 3,5 Goals @ 1,76 (unibet) low stake

Lyon vs Monaco: Under 3,5 Goals @ 1,58 (unibet) high stake

Bronby vs Vendyssel: Under 2,5 Goals @ 2,6 (unibet) high stake

Mumbai City vs Kerala Blasters: Under 2,5 Goals @ 1,78 (unibet) high stake

Red Bull Salzburg vs St Polten: Under 2,5 Goals @ 2,8 (unibet) high stake

3 van 3 goed. Helaas kwamen 2 van de 3 high stakers niet binnen.


Even opgesomd heb ik 80 games gespeeld, met een ROI van 2%. In principe ben ik niet ontevreden tot nu toe, maar zie wel dat het nog beter kan en moet, Toch zegt een sample van 80 games nog niks en ga ik verder met bonussen vrijspelen.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.