Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op basis van value en alleen statistieken

Momenteel ben ik me aan het verdiepen in het berekenen van value nav kant en klare statistieken. Ik gebruik hierbij uitsluitend de o/u goal stats en bets omdat 1x2 gewoon niet genoeg duidelijkheid geeft.


Ik neem hierbij zowel het totale aantal wedstrijden en de thuis/uit wedstrijd statistieken mee in de berekening.


Ik houd dus de menselijke ideeën, gedachten en speculaties buiten beschouwing en focus me volledig en alleen op de statistieken.


Ik heb het grootste deel van alle wedstrijden deze week gescreend en ben al wat opvallende value bets tegengekomen.


Ik ben benieuwd of anderen hier ook mee bezig zije geweest :)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bearcon
Country flag bearcon in 13-09-2018 04:57 Algemeen
in 13-09-2018 04:57 Algemeen
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 12 dec. 2018, 19:38 schreef Jeronsehr:

Mijn reactie was misschien ietwat hard uitgedrukt in sommige bewoordingen, allereerst wil ik even benadrukken dat ik dit zeker niet negatief bedoel naar jou toe en had ik het wellicht anders kunnen toelichten. Wat ik bedoelde met 50/50 wedstrijden: naar mijn mening te veel wedstrijden die te dicht op de 50/50 grens zitten, als voorbeeld, 55/45 tot 60/40. Die zitten naar mijn mening te dicht tegen het gemiddelde aan waardoor de gok statistisch alsnog te groot is. Ik heb btw een site voor je (als je deze nog niet kent) waar je alle clubs heel makkelijk kan vinden die de meeste doelpunten aantallen per gemiddelde wedstrijd scoren (ook in % aangegeven) wellicht dat dit het rekenwerk enigszins makkelijker maakt en/of helpt in het maken van keuzes. https://www.over25tips.com daarnaast wens ik je natuurlijk veel succes met je tactiek en hopelijk gaat het renderen op lange termijn! 

Weet je ook hoe ze op over25tips.com aan dat percentage komen? Ik zie de verschillende criteria die ze gebruiken, maar hoe komen ze aan dat percentage?

0 Vind ik leuk's

Het enige wat ik zover weet is dat ze de uitslagen van de afgelopen 3 maanden per team gebruiken. Op basis daarvan komen ze uit op de bepaalde percentages

0 Vind ik leuk's

Het lijkt me dat het wel aardig wat complexer is als dat. Alleen op basis van recente resultaten op O/U inzetten is gokwerk

0 Vind ik leuk's

Klopt idd, daarom gebruik ik de site alleen als indicatie. Als ik een bet plaats kijk ik ook naar de overige wedstrijden uit het seizoen, niet alleen naar een percentage uit 3 maanden. Ook kijk ik naar de huidige vorm van een team, niet alleen puur naar statistieken. De site kan een keuze voor een bet makkelijker maken, meer niet. Maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn natuurlijk

0 Vind ik leuk's
Op di. 18 dec. 2018, 17:27 schreef Jeronsehr:

Ook kijk ik naar de huidige vorm van een team, niet alleen puur naar statistieken. 

Als je met vorm het aantal wins/draw/losses bedoelt, zou ik dat juist niet doen. Vorm is de uitkomst van de statistieken, dus in feite tel je de statistieken dubbel mee (al is W/D/L vorm een enorme simplificatie van de statistieken, aangezien alleen het aantal gescoorde doelpunten er toe doet). Daarnaast is, in mijn mening, recente vorm een slechte raadgever aangezien het een heel vertekend beeld kan geven van de algehele sterkte van een team. Misschien slightly offtopic maar toch ietwat gerelateerd, als je bijvoorbeeld kijkt naar een NASDAQ100 of de S&P500 gebeurd het ook meermaals dat de resultaten over een maand flink verschillen tegenover de YTD resultaten. In mijn optiek is dit een soortgelijk iets als recente vorm verkiezen boven vorm over het seizoen, vandaar dat het ook beter is om te wachten tot 9~10 speelrondes into een seizoen om serieus naar statistieken te kijken.

0 Vind ik leuk's

En hoe gaat het nu? Nog aanpassingen gedaan in je manier van selecteren?

0 Vind ik leuk's
Avatar bearcon
bearcon Topic starter Geplaatst 3 jan. 2019 om 13:00
Op do. 3 jan. 2019, 13:07 schreef JaGe89:

En hoe gaat het nu? Nog aanpassingen gedaan in je manier van selecteren?

Momenteel is het erg stil. Ik merk dat het mij erg veel tijd kost om alle wedstrijden iedere week te checken en dit gewoon niet altijd uitkomt.


Misschien dat ik dit later weer ga oppakken maar voor nu laat ik het even rusten. Als je je door zoveel wedstrijden worstelt merk ik dat de plezier factor (ik ga niet met tegenzin betten), een stuk minder wordt.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.