Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

BINGOAL : vind u dit niet wat te ver gaan?

beste, ik wou mijn wed-winst ophalen...maar dit gaat ( uiteraard) niet echt simpel...ik schrik soms wel,wat ze soms durven te vragen...(ik herinner mij nog dat een goksite mij vroeg om klevertje van mijn vakbond te bezorgen,maar weet niet meer om welke site het ging)...ik ben er volledig mee akkoord dat ze uit voorzorg,wat info willen over jou...ikzelf ,vind dit wat te ver gaan,wat BINGOAL mij vraagt...wat vinden jullie ervan???

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dosje
Country flagdosje in 5-11-2022 06:22 Algemeen
in 5-11-2022 06:22 Algemeen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Is wel gebruikelijk hoor , zou het gewoon doen dan is het klaar , ga niet te provecerend doen want a ..ze gaan lastig doe met die uitbetaling en b... je komt niet meer in aanmerking voor stortingsbonus ..

Maat van mij ook gehad

Ikzelf ben echt blij met bingoal ,geen limieten en storte me winsten gewoon netjes uit ook hogere bedragen en ook dagelijks als het soms lukt :) Maar ik zou hun koesteren want hun zijn de enigste die zulke stortingsbonussen aanbieden

1 Vind ik leuk's

Ik las de kop, en dacht…nou ze vragen vast een geboorteakte, stamboom en je hele medisch dossier. Maar nu lees ik dat ze slechts een recente factuur vragen van huur, zorg of energie…wat vrij gebruikelijk is trouwens. Je maakt er wel een beetje een drama van. Factuur krijg je online zeg je, nou dat is alleen maar handiger. Je download het en stuurt het meteen door naar bingoal.

0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee

Dit is niet vreemd bij uitbetalingen boven de 2300 zijn ze dit sws verplicht en bij bedragen hieronder kunnen ze hierom vragen regels van de Centrale bank.

0 Vind ik leuk's

Een dergelijk vraag is vrij standard. Ze willen gewoon een adres verificatie doen. En inderdaad je krijgt weinig toegestuurd op je adres dus even creatief zijn.


0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

bingoal suckt als bookmaker, heb er mijn account verwijderd

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.