Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakerspel: vragen en/of opmerkingen

Yes ik sta 1stes in het bookmakerspel.
Met nog 3 rondes te gaan heb ik een mooie prijs in het zicht.
Edit moderator : Het bookmakerspel bestaat inmiddels niet meer omdat voetbalwedden zich meer wil richten op de wedtips-competitie en het vw10 jackpot spel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 1-12-2008 20:38 Algemeen
in 1-12-2008 20:38 Algemeen
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb vaak meegedaan, maar vond dit altijd een beetje gokken op hoge noteringen. Jammer dat het moet stoppen, maar waarschijnlijk slaat de crisis ook toe bij de sponsors van dit soort spellen.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
waarschijnlijk slaat de crisis ook toe bij de sponsors van dit soort spellen.

Nou dat is nou juist niet de reden! Beslissing vanuit VW! We gaan andere spellen en prijsvragen introduceren! Maar dat had ik al uitgelegd! (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Uitstekende beslissing in mijn ogen, kijk uit naar nieuwe spellen en prijsvragen ! (y)
0 Vind ik leuk's
Geen enkel probleem mee ;o) deed het toch nooit echt goed hierin ;o)) LOL
beter andere en leukere promoties dan met meer variatie .... ben wel blij dat VW10 blijft bestaan want die is bere goed ;o)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.