• /
  • Forum /
  • Algemeen /
  • Deel jouw bookmaker ervaring en maak iedere maand kans op €25!

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Deel jouw bookmaker ervaring en maak iedere maand kans op €25!

Deel jouw bookmaker ervaring en maak iedere maand kans op €25!


Onze leden worden vaak overweldigd door het grote aanbod aan online bookmakers. Daarom zijn bookmaker ervaringen van andere leden erg waardevol. Is de bookmaker wel te vertrouwen? Wordt je winst op tijd uitbetaald? Jij weet het als geen ander!


Als dank verloten we iedere maand 4x een waardebon t.w.v. €25 onder alle geplaatste ervaringen in die maand.

Help jij de community met jouw expertise?




Voorwaarden voor een topervaring:


  • Je ervaring moet begrijpelijk en met fatsoenlijk taalgebruik worden geschreven.
  • Je ervaring moet tenminste twintig woorden bevatten.
  • Je ervaring is onderbouwd met duidelijke argumenten.
  • Je ervaring bevat plus- en/of minpunten.
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 25-02-2019 16:18 Algemeen
in 25-02-2019 16:18 Algemeen
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Top! :)

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Rate the bookie - Maart


Alle geplaatste ervaringen van de maand maart zijn geteld en gecheckt. We willen jullie graag bedanken voor alle geplaatste bookmaker ervaringen!


De vier winnaars van de waardebonnen van deze maand zijn:

markhave

Deniocus

vassie29

gelijkspelletje21


Gefeliciteerd! Jullie hebben alle vier een Bol.com bon van €25,- gewonnen! We nemen via de privéchat contact met jullie op.


Let op: gezien de onzekere periode i.v.m. COVID-19 en alle consequenties die het virus met zich meebrengt, heeft Voetbalwedden.net besloten om deze 'Rate the bookie' campagne, tot nadere bekendmaking, te stoppen. Zodra we een nieuwe campagne starten zal een ieder per nieuwsbrief en/of PM op de hoogte worden gebracht.


2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

weer gewonnen, top!


Jammer dat jullie ermee stoppen, maar wel begrijpelijk.

1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Yes, tijdelijk hè!


Daarnaast proberen we de komende weken zo veel als mogelijk alternatieven te bieden, zodat niemand zich hoeft te vervelen =)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op wo. apr.. 2020, 10:35 schreef Support:

Yes, tijdelijk hè!


Daarnaast proberen we de komende weken zo veel als mogelijk alternatieven te bieden, zodat niemand zich hoeft te vervelen =)

Toernooien en andere activiteiten worden zeker gewaardeerd :)

1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Zie nu pas dat jullie ermee gestopt zijn. Snapte er al niks van want had een bepordeling over een bookie achtergelaten.

0 Vind ik leuk's

Goed nieuws! We gaan weer beginnen met 'Rate the Bookie'! Deel jouw bookmaker ervaring via de bookmakers pagina en maak iedere maand kans op €25!

 

Onze leden worden vaak overweldigd door het grote aanbod aan online bookmakers. Daarom zijn bookmaker ervaringen van andere leden erg waardevol. Is de bookmaker wel te vertrouwen? Wordt je winst op tijd uitbetaald? Jij weet het als geen ander!

 

Als dank verloten we iedere maand een waardebon t.w.v. €25 onder alle geplaatste ervaringen in die maand.

Help jij de community met jouw expertise? Plaats via deze link direct jouw ervaring en maak kans!

 

Voorwaarden voor een topervaring:

  • Je ervaring moet begrijpelijk en met fatsoenlijk taalgebruik worden geschreven.
  • Je ervaring moet tenminste twintig woorden bevatten.
  • Je ervaring is onderbouwd met duidelijke argumenten.
  • Je ervaring bevat plus- en/of minpunten.

 

Begin september verloten we de eerstvolgende waardebon onder alle inzendingen van de maand augustus!

Bericht gewijzigd door wedden op di 23 mrt. 2021, 14:44
1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Rate the bookie - augustus 2020

Augustus is afgelopen en dat betekent dat alle bookmaker ervaringen voor oktober zijn geteld en gecheckt. We willen jullie graag bedanken voor alle geplaatste bookmaker ervaringen!


De winnaar van de waardebon van deze maand is: @vincentvvv Van harte gefeliciteerd 🎉🎉 Je hebt een Bol.com bon van €25,- gewonnen! We nemen via PM contact met je op.


Heb je deze maand geen waardebon gewonnen met jouw bookmaker ervaring? Niet getreurd, deze maand kun je weer bookmaker ervaringen schrijven waarmee je opnieuw kans kunt maken op een waardebon.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 13:43
1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.