Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Extra functie op de home: wedstrijden voorspeller

We hebben een nieuw onderdeel op onze homepage (alleen als je ingelogd bent) online gezet. Met dit onderdeel kan je op een hele snelle, makkelijke en leuke manier de actuele wedstrijden voorspellen in de grootste competities van Europa. Nadat je op keuze hebt geklikt zal direct de volgende wedstrijd worden geladen.

Onderaan het blokje kan je alle tussenstanden inzien in één scherm. Dit nieuwe onderdeel is 'just for fun' waarbij je tevens ook direct meer informatie krijgt over hoe andere bezoekers over een wedstrijd denken. Superhandig als je twijfeld over een wedstrijd en even wilt zien wat al onze leden voorspellen. Ik wil jullie dan ook vragen om hier af en toe (een keer per week) even doorheen te lopen. Hoe meer stemmen, hoe bruikbaarder de informatie voor ons leden gaat worden!
Twijfel je straks bij het inzetten, dan kun je even kijken hoe de overige leden er over denken. In de toekomst denken we zelfs nog na om meerder opties (niet alleen 1x2) toe te voegen. Eerst willen we kijken hoe dit gaat en of we nog bugs tegenkomen.
Wat vinden jullie van dit extraatje op de site?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 17-08-2011 18:50 Algemeen
in 17-08-2011 18:50 Algemeen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuke toevoeging voor de site!
0 Vind ik leuk's
Ik ben er blij mee :-) Als je eenmaal begint kan ik niet meer stoppen. Kleine verslaving :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Misschien moet het nog komen bij me hehe ;-) :d. Valt het in de smaak bij de leden?
0 Vind ik leuk's
-
Ik zie zojuist dat het niet helemaal werkt zoals het zou moeten. De nieuwe wedstrijden zouden al ingeladen moeten zijn. Gaan we morgenochtend even naar kijken :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.