Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Grote technische update Voetbalwedden.net

Misschien heb je het al meegekregen: we hebben de website van een flinke technische update voorzien. De laatste weken stonden voornamelijk in het teken van testen, testen en nog eens testen. Hierbij hebben wij de hulp gehad van een groot aantal community leden waarvoor we jullie héél erg dankbaar zijn!

 

Klaar voor de toekomst met een nieuw fundament

Om klaar te zijn voor de toekomst was het noodzakelijk om onze API (technische term voor "motor van de auto") én onze complete frontend (het "chassis" van de auto) te vernieuwen. We hebben het gehele systeem toegankelijk gemaakt voor meertaligheid en voor communicatie met onze verbeterde iOS & Android apps (later meer). Verwacht op dit moment dus niet al te veel vernieuwingen qua functionaliteit. Verwacht minder fouten en verbeteringen in design (consistenter) en snelheid. Voor ons is het in ieder geval veel makkelijker (en dus sneller) om bugs op te lossen en nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. 

 

De chat is vernieuwd (met integratie van de privé-berichten)

De grootste vernieuwing die je zal ontdekken is de nieuwe chat. Hier hebben wij namelijk de privé berichten in geïntegreerd. Bekijk het maar eens. 

 

Feedback? 

Wij houden van feedback en verbeteren graag. Mocht je iets tegenkomen waarvan je denkt: "dat kan beter". Laat het ons gerust weten via een reactie in dit topic of door een mailtje te sturen naar support@voetbalwedden.net.


7 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 25-11-2019 11:55 Algemeen
in 25-11-2019 11:55 Algemeen
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op zo. dec.. 2019, 19:49 schreef jeronimo:
Op zo. dec.. 2019, 19:17 schreef caantjes:

Ja, heb ik ook

En dat werkt ook?


Vast wel, maar het idee is juist dat je ze 1 voor 1 leest en dat de teller dan aangeeft hoeveel je er nog niet gelezen hebt.

Als ik nu op een notificatie klik ga ik altijd naar het dashboard en blijft deze op ongelezen staan.


0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op za. dec.. 2019, 22:29 schreef vw-support:
Op za. dec.. 2019, 20:55 schreef hypnotist86:

Er scheelt iets met de knoppen en gegevens op de vw-versie op safari. Ik krijg bv. geen knoppen meer te zien, maar tekst zoals bv. ‘navigation.label.sdk’ en op het forum bv. ‘topics_last_reply_by’.

Ook kan ik via Safari geen forum meer bekijken. Er verschijnt dan een pagina met errorPage.title als melding.

Ik zou hier printscreens van willen plaatsen, maar moet dit bericht via de app posten en kan via deze weg geen foto’s toevoegen.

Hopelijk kunnen jullie dit snel oplossen, want het is erg irritant. Alvast bedankt.

Op za. dec.. 2019, 21:48 schreef Kenichii:

Zelfde probleem als hypnotist86 op mijn ipad (browser safari). Op laptop (microsoft) geen probeem (maar niet zo gebruiksvriendelijk)

Thanks voor jullie bericht en vervelend om te horen!


Gaan we maandag direct naar kijken. Lijkt erop dat het alleen voor de Belgische iOS gebruikers fout gaat. We proberen ondertussen te achterhalen waar de fout zit.

Probleem zou ondertussen verholpen moeten zijn. Zo niet, trek vooral aan de bel.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. dec.. 2019, 18:54 schreef vw-support:
Op za. dec.. 2019, 22:29 schreef vw-support:
Op za. dec.. 2019, 20:55 schreef hypnotist86:

Er scheelt iets met de knoppen en gegevens op de vw-versie op safari. Ik krijg bv. geen knoppen meer te zien, maar tekst zoals bv. ‘navigation.label.sdk’ en op het forum bv. ‘topics_last_reply_by’.

Ook kan ik via Safari geen forum meer bekijken. Er verschijnt dan een pagina met errorPage.title als melding.

Ik zou hier printscreens van willen plaatsen, maar moet dit bericht via de app posten en kan via deze weg geen foto’s toevoegen.

Hopelijk kunnen jullie dit snel oplossen, want het is erg irritant. Alvast bedankt.

Op za. dec.. 2019, 21:48 schreef Kenichii:

Zelfde probleem als hypnotist86 op mijn ipad (browser safari). Op laptop (microsoft) geen probeem (maar niet zo gebruiksvriendelijk)

Thanks voor jullie bericht en vervelend om te horen!


Gaan we maandag direct naar kijken. Lijkt erop dat het alleen voor de Belgische iOS gebruikers fout gaat. We proberen ondertussen te achterhalen waar de fout zit.

Probleem zou ondertussen verholpen moeten zijn. Zo niet, trek vooral aan de bel.

Probleem is inderdaad opgelost (met regio België). Thanks.

0 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Iets te vroeg gejuicht. Alles is op iPad (regio België) terug normaal behalve bij het openen van pronostieken/ voorbeschouwingen krijg ik de melding ‘Oops, de pagina die je bezocht bestaat niet meer... enz...

0 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM
Op ma. dec.. 2019, 21:38 schreef Kenichii:

Iets te vroeg gejuicht. Alles is op iPad (regio België) terug normaal behalve bij het openen van pronostieken/ voorbeschouwingen krijg ik de melding ‘Oops, de pagina die je bezocht bestaat niet meer... enz...

Oeff.. ok, we duiken er weer in. Dank voor het melden!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.