Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie overname Eredivisie rechten door Rupert Murdoch

Hallo Mannen, en Vrouwen!!!
Ik ben i.v.m een project voor school opzoek naar informatie over o.a de recente overname van Eredivisielive door Rupert Murdoch. Willen jullie me misschien helpen, door afentoe hier een link met bruikbare informatie te zetten.
Hoofdonderwerp: Aankoop TV rechten betaald voetbal door Rupert Murdoch
Deelonderwerpen: -Historie TV Rechten Eredivise
- Gevolgen overname Murdoch voor tv kijkers van voetbal
- Gevolgen overname Murdoch voor de voetbalclubs
- Wat wil murdoch precies met de overname bereiken?
- Wat zijn de economische gevolgen voor het Nederlandse Voetbal?
Als jullie zelf info hebben is dit ook zeer welkom!
Mocht er iemand zijn die me echt een eind op weg helpt wil ik zelfs wel eens een kleine beloning sturen. Dit kan een paysafecard zijn of een freebetcode...
Alvast Bedankt!
Gr
Roger
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rogervoorjans09
Country flagrogervoorjans09 in 30-08-2012 12:50 Algemeen
in 30-08-2012 12:50 Algemeen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rogervoorjans09:

Als jullie zelf info hebben is dit ook zeer welkom!
Mocht er iemand zijn die me echt een eind op weg helpt wil ik zelfs wel eens een kleine beloning sturen. Dit kan een paysafecard zijn of een freebetcode...

Google.nl - Rupert Murdoch
Stuur maar een pm mbt de freebetcode (y) :d
0 Vind ik leuk's
- Wat wil murdoch precies met de overname bereiken? Geld verdienen. ;-) Dat is de belangrijkste reden (y)
0 Vind ik leuk's
deze zijn toch simpel ?
1) NL voetbal zal een enorme boost krijgen wat betreft TV-gelden ... Kick-ass cool
2) NL voetbal zal op de kaart gezet worden, en vooral in NL ... sommige topics zullen in de buitenlandse highlights zitten, niks meer niks minder
3) NL zal meer en meer te maken krijgen met Digitale Televisie waar de heer RM als een van de belangrijkste marktleiders gekend staat.
4) NL zal vloeken op die tering bakjes waar je veel te veel geld moet voor geven om een wedstrijdje te kunnen volgen.
5) NL zal blij zijn met de vooruitgang binnen het televisie landschap ondanks het feit dat ze meer geld kwijt zijn
6) NL beseft nu nog niet dat RM zijn bijdrage aan NL voetbal binnen de kortste keren terug zal verdienen dankzij die bakjes waar jullie te veel geld zullen aangeven en de komende vooruitgang in betaalde gecodeerde televisie. reclame FTW.
7) NL zal 500 zenders bij krijgen met bagger inhoud en jullie zullen er ook nog gek teveel voor betalen ...
8) rogervoorjans09 zal mij via mail een paysafecard sturen van 10 euro met deze wijsheden en deze insteek voor z'n schoolwerk handig toch.
want wat je ook zegt of doet ... hier is de enige link waar hij echt iets mee kan aanvangen ... behalve copy paste natuurlijk ;o)
http://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/001/490/754/RUG01-001490754_2011_0001_AC.pdf
0 Vind ik leuk's
http://www.radio1.be/programmas/de-ochtend/murdoch-haalt-nederlands-voetbal-binnen
ik weet niet of je dit ook kunt horen op de site van radio 1 in belgië vanuit Nederland .... hier een interview van ongeveer 13 minuten wel nuttig als je het mij vraagt, is een Belgische insteek op het geheel afgenomen op 10 aug 2012 ... hoop dat je er wat mee bent
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.