Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kan niet meer inloggen via mobiel.

Hallo VW,
Ik mag altijd graag even via mn mobiel kijken op voetbalwedden, omdat ik niet altijd de tijd heb om mijn laptop er bij te pakken. Tot 2 weken terug kon dit ook mooi, maar nu helaas niet meer. Als via mn mobiel op de site kom kan ik wel mn email en wachtwoord invoeren, maar zodra ik op inloggen klik, refreshed de pagina en kom ik weer op het uitgelogde homescherm uit.
Mijn mobiel is een Samsung Galaxy Note II, dus daar kan het m niet aan liggen lijkt me. Ik kan gebruik maken van Chrome en IE, maar op beide helaas geen resultaat.
Hebben hier meer mensen last van?
Mvg, Harm
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar harmn
Country flag harmn in 30-03-2014 16:13 Algemeen
in 30-03-2014 16:13 Algemeen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dag Harm,
Ik maak gebruik van een iPhone 5 en heb nergens last van, misschien je cookies even wissen? Kan vaak wel helpen
Ik hoor wel of dit zo opgelost anders even een berichtje naar me sturen
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Dag Harm,
Ik maak gebruik van een iPhone 5 en heb nergens last van, misschien je cookies even wissen? Kan vaak wel helpen
Ik hoor wel of dit zo opgelost anders even een berichtje naar me sturen

Had ik vorige week ook last van. Even je cookies wissen in de Instellingen en dan kun je weer gewoon inloggen :)
0 Vind ik leuk's
Bedankt mannen, opgelost! Slotje mag er op om mij :)
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
Ik heb het op mijn laptop.
Ik kan alleen inloggen als in InPrivate (In Cognito) ben xD
Maar ik zal Koekiemonster ook maar even snel uit zijn hok halen en wat te eten geven, wie weet helpt het ook bij mij :)
EDIT: Simsalabim, het werkt xD
0 Vind ik leuk's
harmn:
Bedankt mannen, opgelost! Slotje mag er op om mij :)

tipsvoorwinst:
Ik heb het op mijn laptop.
Ik kan alleen inloggen als in InPrivate (In Cognito) ben xD
Maar ik zal Koekiemonster ook maar even snel uit zijn hok halen en wat te eten geven, wie weet helpt het ook bij mij :)
EDIT: Simsalabim, het werkt xD

Dat is goed het blijkt dus te werken, slot erop, zand erover (h)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.