Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Lancering nieuwe website (let op downtime)

Beste leden,

Het is eindelijk zover: we gaan online met onze nieuwe platform!

Zondagavond gaat de huidige website offline en beginnen we met het overzetten van de data van de oude naar de nieuwe website. We hopen uiteraard dat dit allemaal volgens plan gaat, maar we houden een kleine slag om de arm wat betreft planning. We zullen daarom niet eerder online gaan, als dat alles driedubbel is gecheckt.

We verwachten a.s. dinsdag helemaal up-and-running te zijn. In de tussentijd zal er een tijdelijke chat verschijnen.

Dank voor jullie begrip en excuus voor het ongemak.

Het team van Voetbalwedden.net
2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 29-06-2017 11:08 Algemeen
in 29-06-2017 11:08 Algemeen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Sorry voor iedereen die er hard aan gewerkt heeft, de bedoelingen zullen vast goed geweest zijn..

Maar ik vind het eerlijk gezegd ook niet veel

Bericht gewijzigd door wedden op Sun 25 Jul 2021, 12:06
0 Vind ik leuk's
Money, Pussy, Alcohol.. I Had A Dream, I Had It All
Op vr. 14 jul. 2017, 10:35 schreef thecrazyone:

Wordt de iPhone app ook nog bijgewerkt? Werkt nu niet helemaal naar behoren.

Een update van de app staat op de planning, alleen hebben we daar nog geen datum voor geprikt. De app zal namelijk (grotendeels) gebruik gaan maken van de data van de website - zodat dat dat beter synchroon loopt als voorheen - maar zoals jullie weten is de website nog in beta versie. 

Wat betreft de andere reacties: als jullie concreet aangeven wat er - volgens jullie - beter kan of anders moet, let us know. Op die manier kunnen we ook gericht ermee aan de slag gaan. 

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

De hele structuur van de website mag van ons denk ik veranderd worden. Haal die verschrikkelijke timeline weg, zorg dat we een duidelijk forum hebben. De oude chat was ook veel fijner om te volgen, dus kijk gewoon naar de oude website en probeer dat in een nieuw jasje te steken als jullie er zo graag een nieuwe website van willen maken. Er zitten op dit moment zoveel bugs in de site en ik vraag me af of dit ooit allemaal naar behoren gaat werken. Op deze manier jagen jullie je leden weg, dat is zonde. 

2 Vind ik leuk's

Ik sluit me aan bij pauperclown. Ik vind ook overdreven om zoveel submappen aan te houden. Dat is totaal niet overzichtelijk.

0 Vind ik leuk's

Eens, op dit moment zijn er maar liefst 9 leden online! Maar wel de grootste wedcommunity van de Benelux??

De chat werkt wederom niet. Volgens mij moet er gewoon geconcludeerd worden dat de klant (wij) niet op zoek zijn een dergelijke lay out en opties en dat de oude lay out gewoon volstond. 

 

1 Vind ik leuk's
Op zo. 16 jul. 2017, 17:59 schreef vw-support:
Op vr. 14 jul. 2017, 10:35 schreef thecrazyone:

Wordt de iPhone app ook nog bijgewerkt? Werkt nu niet helemaal naar behoren.


Een update van de app staat op de planning, alleen hebben we daar nog geen datum voor geprikt. De app zal namelijk (grotendeels) gebruik gaan maken van de data van de website - zodat dat dat beter synchroon loopt als voorheen - maar zoals jullie weten is de website nog in beta versie. 


Wat betreft de andere reacties: als jullie concreet aangeven wat er - volgens jullie - beter kan of anders moet, let us know. Op die manier kunnen we ook gericht ermee aan de slag gaan. 

Nieuw site is meer informatieve website geworden en geen forum, dat is het verschil. Ik denk dat er genoeg mensen nu wel gereageerd hebben, dus neem deze reacties ook serieus voordat het straks te laat is.

0 Vind ik leuk's

Ik weet niet of het al bekend is maar er is een probleem met het posten van een post, als je op plaats reactie drukt lijkt het alsof hij niks doet maar plaatst hij hem wel, daardoor worden er meerdere dezelfde reacties geplaatst als je vaker klikt. 

0 Vind ik leuk's

^ Forum en chat verwachten we deze week helemaal te kunnen fixen. 

Dubbele forumberichten moeten we nog even nalopen, dat kan een browser dingetje zijn of een issue op mobiel. Dit zijn we as we speak aan het nalopen. 

Wat betreft de nieuwe/extra functies: uiteraard zullen we daar de komende periode met een kritisch oog naar kijken. Al blijft het natuurlijk lastig om iedereen hiermee te plezieren. De een gebruikt de website immers anders dan de ander. 

 

 

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@VW-support

Wat vind je zelf van website tot op heden?

0 Vind ik leuk's

^ We zijn in ieder geval blij dat we niet op het drukste moment van het jaar de nieuwe website hebben gelanceerd - al was eind april, de oorspronkelijke datum - allicht beter geweest, qua testen en dergelijke. Maar goed, daar dacht onze server helaas anders over. 

Dat gezegd te hebben: natuurlijk werkt nog niet alles perfect, maar dat hadden we ook niet kunnen verwachten. Daarvoor is de overgang te groot, alleen al gezien het aantal nieuwe features en de upgrade qua techniek.

We hopen de komende periode alles verder fine-te-tunen, zodat we voor het nieuwe voetbalseizoen zoveel mogelijk op de rit hebben. Alle feedback die we in de tussentijd binnenkrijgen, nemen we mee in de evaluatie. De basis die we na de zomer hebben staan, moet ons dan de mogelijkheden geven om betere content, games, koppelingen, etc. aan te bieden. Iets wat de vorige website simpelweg niet meer kon. 

Voor nu is het soms helaas nog even behelpen. Onze welgemeende excuses daarvoor. 

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.