Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Plaatje in profiel plaatsen lukt niet

Hallo,
Ondanks dat ik niet gek veel post zit ik nog wel eens op deze site om wat rond te kijken en neem k de forums even door.
Nou wou ik ook een plaatje in mijn profiel doen maar dit lukt op de 1 of andere manier niet. Kan iemand mij dit uitleggen?
Dit is opzich wel apart, want met spellen als Osm enz..kon ik wel altijd makkelijk een plaatje in mijn profiel zetten. Is er iets anders of wat ?
Bedankt hoge heren (a)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar riks
Country flagriks in 12-03-2011 11:26 Algemeen
in 12-03-2011 11:26 Algemeen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo Rieks
Had je misschien een te grote afbeelding gekozen ?Ik zou nog even wachten totdat vw crew er weer is dat is de technische man van voetbalwedden en die weet er ongetwijfeld antwoord op en het zal ook zo verholpen zijn het kan namelijk geen groot probleem zijn lijkt me omdat het bij de meesten gewoon goed gaat.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Zal vwcrew even informeren.
groet
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
riks:
Hallo,
Ondanks dat ik niet gek veel post zit ik nog wel eens op deze site om wat rond te kijken en neem k de forums even door.
Nou wou ik ook een plaatje in mijn profiel doen maar dit lukt op de 1 of andere manier niet. Kan iemand mij dit uitleggen?
Dit is opzich wel apart, want met spellen als Osm enz..kon ik wel altijd makkelijk een plaatje in mijn profiel zetten. Is er iets anders of wat ?
Bedankt hoge heren (a)

Welke afbeelding wilde je plaatsen? Je kan alleen .jpg bestanden plaatsen als profielfoto, misschien heb je een .gif of .png willen uploaden. Kreeg je een foutmelding?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hmm nee kreeg helemaal niks dat is dus het rare.
Het was een .jpg
Ik doe een ander, als dat wel lukt :)
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
riks:
Hmm nee kreeg helemaal niks dat is dus het rare.
Het was een .jpg
Ik doe een ander, als dat wel lukt :)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.