Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Heb jij leuke prijsvraag ideeën?

Ik heb een ideetje als prijsvraag
Elke week is er een freebet te winnen v 5 euro
Wat moet je doen? Een zotte weddenschap afsluiten van 1 euro en ten minste 6 matchen (basket, voetbal, ijshockey, maakt niet uit), met een zo hoog mogelijke quote. Je hoeft maar 5 van de 6 matchen goed te hebben om in de prijzen te vallen.

De zotste combi wint

geinig, niet?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar charreke
Country flagcharreke in 2-04-2010 14:51 Algemeen
in 2-04-2010 14:51 Algemeen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is inderdaad wel een leuke quiz en niets is dan te vinden via google het moet natuurlijk wel leuk blijven. De vorige prijsvraag was wel een flop behalve voor de prijswinnaars dan de prijsvraag kon moeilijk teruggedraaid worden ;-)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Had hem inderdaad vanochtend ook gevonden haha..
Zo'n quiz is inderdaad leuk.. misschien iets in de wk trand? als opwarmertje voor het wk:)?
0 Vind ik leuk's
[quote]Had hem inderdaad vanochtend ook gevonden haha..
Zo'n quiz is inderdaad leuk.. misschien iets in de wk trand? als opwarmertje voor het wk:)?

Het lijkt me ook wel wat om alles in de trend van het wk voetbal te doen. Alles zal binnen korte tijd om het wk gaan draaien :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ben er ook zeker voor om alle prijsvragen de komende weken in de sfeer van het WK te houden. Nog meer ideeen voor prijsvragen zoals Battes deze momenteel aan het houden is?
Prijsvraag battes:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-wk-fotoquiz-en-win-50-euro-341/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.