Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Over 0.5 goals HT

Hey,


Sinds 25/11 (6 dagen) speel ik volgens een nieuwe strategie, het gaat als volgt...


Je speelt een wedstrijd over 0.5 goals 1ste helft, kan zowel live als pre-match maar ik geef de voorkeur aan live. Als je ziet dat er veel aanvallen zijn of doelpogingen dat kun je hem zetten. Afhankelijk van je vertrouwen in de match bepaal je je stake (bij mij meestal 10?‚?). Als de wedstrijd al iets langer aan de gang is (half uur bijvoorbeeld dan kun je je stake ook verlagen).


Indien er in de 1ste helft geen goal valt dan plaats je over 1.5 goals tijdens de HT. Je bepaalt je inzet opnieuw naar eigen geloof (ik probeer minstens mn totale inzet terug te winnen).

Hier en daar ben ik vergeten om +1.5 te zetten (jammer want deze waren meestal goed geweest)


Na deze 6dagen sta ik op 91?‚? winst, hetgeen me niet slecht lijkt. Ik ga alvast nog even verder met deze strategie en hou jullie op de hoogte van de vorderingen.


SUCCES

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sir-bongiovi
Country flagsir-bongiovi in 1-12-2019 18:53 Algemeen
in 1-12-2019 18:53 Algemeen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Niet echt nieuw te noemen deze strategie haha

2 Vind ik leuk's

Maar werkt momenteel in elk geval wel

1 Vind ik leuk's
Op zo. dec.. 2019, 20:02 schreef griekhoofd:

Niet echt nieuw te noemen deze strategie haha

Komt mij ook erg bekend voor, geen idee meer van wie ;)

0 Vind ik leuk's
Op zo. dec.. 2019, 20:05 schreef sir-bongiovi:

Maar werkt momenteel in elk geval wel

En hoe vordert het na een maandje?

1 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Ik ben gestopt met dit na enkele verliezen achter elkaar, in totaal geen verlies gemaakt.

0 Vind ik leuk's

Is ook niet zo gek want als er in 1e helft geen goals zijn gevallen, is de kans dat er nog +1.5 vallen in de wedstrijd gemiddeld kleiner op lange termijn. Dus daarmee dek je je verlies niet. Je zal het moeten hebben van de 0,5 goal bets in deze strategie lijkt me. En over het algemeen zal dit gelijk op gaan, maar omdat daar zelden 2.0 odd staat is het dus eerder verliesgevend.

0 Vind ik leuk's

Dit zijn strategien die bij een wedder hoort die pas aan het wedden is en denkt een nieuw systeem te hebben bedacht. Ook voorzie ik ernstige verliezen in de toekomst gezien je gedachtengang. Al gun ik je het beste.....

1 Vind ik leuk's

Zal dit systeem eens testen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.