Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tekstschrijver Duitse Bundesliga seizoen 2014-2015 gezocht

Beste leden,

voetbalwedden.net: een website voor jullie en door jullie. En ook met de hulp van de tekstschrijvers lezen we vaak interessante voorbeschouwingen. Om de informatie over verschillende voetbal competities nog beter aan te kunnen bieden zijn we voor volgend seizoen opzoek naar een enthousiaste schrijver voor de Duitse Bundesliga.

Volg jij het Duitse voetbal op de voet, begrijp jij het spelletje wedden en kun jij de lezers overtuigen met een heldere voorbeschouwing?

Stuur een mailtje naar weddenopvoetbal@gmail.com met als onderwerp: tekstschrijver gezocht. Geef in deze mail aan wie je bent, wat je achtergrond is en waarom wij jou in ons team moeten hebben. Voeg bij dit mailtje een proef voorbeschouwing voor de WK wedstrijd Portugal - Duitsland op maandag 16 juni. Je bent geheel vrij om te bepalen wat hierin komt te staan. Gebruik niet meer dan 600 woorden.

Doel van onze voorbeschouwingen: De wedder van extra (actuele) informatie voorzien en helpen tot een goede bet te komen.

Eenmaal aangenomen, kun je een leuke vergoeding verwachten, afgestemd op je inzet en je vermogen.

Wij zien de reacties graag verschijnen en iedereen krijgt een reactie terug.

Groeten,

Team voetbalwedden.net
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 2-06-2014 12:14 Algemeen
in 2-06-2014 12:14 Algemeen
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geïnteresseerden kunnen nog tot volgende week vrijdag hun voorbeschouwing mailen. (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
@vonloite : ik heb je onlangs een berichtje gestuurd voor de Griekse voetbalcompetitie maar nog geen reactie op gehad?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.