Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitgebreide corner statistieken voor de eerste helft

Hallo iedereen, sinds kort zie ik heel interessante uitgebreide statistieken bij de voorbeschouwingen staan zoals het aantal corners per kwartier enz.

Zijn die statistieken zelf ergens te vinden?

Ben tevens op zoek naar statistieken van het aantal corners per helft, liefst per wedstrijd of per team, is dit ergens te vinden?

Alvast bedankt voor de moeite!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jokajoka
Country flagjokajoka in 8-06-2021 10:45 Algemeen
in 8-06-2021 10:45 Algemeen
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@jokajoka Ok, leuk! Werken aan een (nieuw) systeem. Fan van. Om 'm even duidelijk te krijgen.


Bijvoorbeeld de Eredivisie: je pakt alle Eredivisie in de laatste 24 maanden, daarvan kijk je wat het gemiddelde aan corners in de eerste helft is.


Dat doe je dan niet alleen voor de Eredivisie maar ook voor andere competities. Toch?

0 Vind ik leuk's

@flappystats wow! That's it!

Kan je zo nog een aantal competitie's doen aub?

Misschien ook enkele mindere bekende zoals eerste klasse Roemenië, Polen enz.

Op voorwaarde dat het u niet verschrikkelijk veel werk kost...

1 Vind ik leuk's

@jokajoka natuurlijk, geen probleem. Kost even tijd maar doe het graag. Zou het wel leuk vinden als je de corner strategie hier gaat delen, dan kunnen we het samen doen.


Kan je een lijstje met competities aangeven, dan ga ik de komende dagen voor je aan het werk. ✌️

0 Vind ik leuk's

@flappystats komt in orde betreft de strategie.

Enkele competitie's zijn voldoende hoor, misschien:

Frankrijk 1

Spanje 1

Polen 1

Roemenië 1

Mocht dit te omslachtig zijn kies dan gerust zelf iets...

Je mag ook gerust privé doorsturen, no problem!

1 Vind ik leuk's

Mag je mij ook altijd doorsturen als je wil, ik speel ook al eens graag op corners ;)


alvast merci ;)

2 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

@flappystats sorry maar ik vrees dat er fout in de lijst zit.

5344 corners in 1230 wedstrijden lijkt me te weinig, gemiddeld 4,34 per wedstrijd.

Wat denk jij?

0 Vind ik leuk's

@jokajoka @yellowboy Ik heb de spreadsheet geupdate met de cijfers voor Spanje (la Liga), Frankrijk (Lique 1) en Roemenië. Voor Polen heb ik niet de corner data, helaas. De gemiddeldes werden verkeerd opgehaald, die heb ik nu handmatig in de spreadsheet geplaatst. Ik ben benieuwd welke strategie je wilt gaan gebruiken of ontwikkelen. Ik ben hier graag bij betrokken.


Geupdate versie:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Z58HxaPs0GagYLrVPGKqtKT1to56APK1aQE24MBb5hU/edit#gid=621409386

1 Vind ik leuk's

Hele vette data! Hier kunnen mooi wat wedtips op gebaseerd worden.

0 Vind ik leuk's
Kan je het zien?

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.