• /
  • Forum /
  • Algemeen /
  • Vacature: sportliefhebber met wedkennis en een vlotte pen gezocht

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vacature: sportliefhebber met wedkennis en een vlotte pen gezocht

UPDATE: we zoeken weer nieuwe schrijvers (o.a. Keuken Kampioen Divisie en Formule 1)!


VW zoekt: sportliefhebber met wedkennis en een vlotte pen!


Iedere dag voorzien we de leden van Voetbalwedden.net van voorbeschouwingen op allerlei grote sportevenementen. We nemen de lezer aan de hand en werken middels een doordachte analyse richting een prognose met een wedtip. Er wordt niet alleen gekeken naar voetbal, maar ook sporten als wielrennen, tennis en darten worden uitgebreid behandeld. Zelfs eSport wordt bij ons grondig geanalyseerd. Combineer jij jouw kennis over sport met een vlotte pen en schrijf jij onze leden naar de juiste wedtips? Dan staat onze deur voor jou wagenwijd open!


Wil je alles weten over deze vacature??Check dan deze pagina!


Wil je direct solliciteren of heb je vragen over de vacature? Stuur dan een mail naar info@voetbalwedden.net!


4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-07-2018 07:57 Algemeen
in 23-07-2018 07:57 Algemeen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Is er een specifieke deadline? En gaat het om 1 persoon?

0 Vind ik leuk's
Op di. 24 jul. 2018, 20:26 schreef elloco:

Is er een specifieke deadline? En gaat het om 1 persoon?

De deadline staat op 1 augustus. Na deze dag mag je wel solliciteren, maar dan ga je niet met de aanstaande procedure mee.


Nee, we kunnen en willen zeker meerdere personen aannemen, mits ze in het plaatje passen. Niet alleen op het gebied van kwaliteit, maar vier schrijvers voor de Duitse Bundesliga is natuurlijk wat teveel van het goede. We kijken dus ook of er een competitie of sport in zijn of haar straatje past.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

UPDATE: we zoeken weer nieuwe schrijvers (o.a. Keuken Kampioen Divisie en Formule 1)!



0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Er staat op dit moment een vacature waarbij de datum afloopt op 20 december 2018.

At this moment theres a vacancy online that says you need to apply before the 20th of december.

Groeten

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Zoeken jullie nog steeds tekstschrijvers of is de vacature al verlopen? Een open sollicitatie sturen kan ook?

0 Vind ik leuk's
Op wo. 27 feb. 2019, 16:48 schreef vorumpie:

Zoeken jullie nog steeds tekstschrijvers of is de vacature al verlopen? Een open sollicitatie sturen kan ook?

De vacature is verlopen, maar een open vacature is altijd meer dan welkom! Je mag deze naar info@voetbalwedden.net sturen. CV, motivatie en een proefvoorbeschouwing zijn in voldoende.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.