Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik had de wedtip Avranches - JA Darcy gespeeld met asian handicap -1.

Deze was uitgesteld en is gisteren gespeeld.

Uitslag 2-0.

Maar hij is verdwenen uit mijn wedtips.

Was toch een odd van 3.5 keer 2 = 7.

Krijg ik die nog. want kan hem wel gebruiken voor de tipcompetitie,

Bericht gewijzigd door magic-ap op za 27 apr. 2019, 07:38
0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Voor de gebruikers van de applicatie: we hebben vandaag ook het forum toegevoegd! Langzamerhand zijn (bijna) alle functionaliteiten toegevoegd aan de app, waardoor het nog makkelijk is geworden om onderweg een bezoek aan VW te brengen.


De app is te vinden in Play Store en de Apple Store, zoeken op Voetbalwedden is voldoende :-)!

Bericht gewijzigd door Support op do 1 aug. 2019, 09:34
4 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Hallo daar, de link in voorbeschouwing van Norwich city tegen Newcastle United werkt niet

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op do. 15 aug. 2019, 13:31 schreef magic-ap:

Hallo daar, de link in voorbeschouwing van Norwich city tegen Newcastle United werkt niet

Hoi! Gaat wat mis met de link. Proberen we asap aan te passen. Bedankt voor de melding :-)

Bericht gewijzigd door Support op do 15 aug. 2019, 11:36
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

We hebben weer een (behoorlijke) update doorgevoerd met betrekking tot de Voetbalwedden App!


De styling is behoorlijk op de schop gegaan en in ons optiek een zeer positief verbeterd. Daarnaast zijn vanaf nu ook de opstellingen, geblesseerde en geschorste spelers zichtbaar in de applicatie.


De app is zeer gemakkelijk te vinden in Play Store en de Apple Store. Zoeken op Voetbalwedden en je bent enkele klikken verwijderd van deze prachtige toevoeging!

5 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Mwah, niet slecht.


4 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

We zien dat de app behoorlijk goed wordt gewaardeerd (aantal downloads), waarvoor dank!


Uiteraard zijn we er nog niet en zijn we - as we speak - bezig met verbeteringen, extra opties en mogelijkheden. Uiteraard zijn jullie degene voor wie de app perfect moet zijn, dus we zijn erg benieuwd naar jullie mening!


Mocht je de app gebruiken en bepaalde onderdelen missen, zou je anders toepassen of werken niet goed, laat het ons vooral weten! Jouw mening kan uiteindelijk zorgen voor een betere app, waar we allemaal wat aan hebben. Je mag je mening in dit topic gooien, maar voel je ook vrij om ons via PM op de hoogte te brengen van je suggesties.


Alvast bedankt!


Ps. we doelen dus op de applicatie, niet de mobiele website die je via de browser opent..


De app is zeer gemakkelijk te vinden in Play Store en de Apple Store. Zoeken op Voetbalwedden en je bent enkele klikken verwijderd van deze prachtige toevoeging!

3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Nu de app weer geupdate en de reacties positief ga ik ook zeker de app downloaden. Trouwens in de Apple app store lees ik : Leeftijd Je moet minstens 17 jaar zijn om dit programma te downloaden. Gokken en wedstrijden Soms/Milde simulatie van het gokken. Moet dat niet 18 jaar zijn ? Of heeft Apple die regels bepaald ?

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Op wo. 18 sep. 2019, 15:31 schreef wedden:

Nu de app weer geupdate en de reacties positief ga ik ook zeker de app downloaden. Trouwens in de Apple app store lees ik : Leeftijd Je moet minstens 17 jaar zijn om dit programma te downloaden. Gokken en wedstrijden Soms/Milde simulatie van het gokken. Moet dat niet 18 jaar zijn ? Of heeft Apple die regels bepaald ?

Goed punt! Er staat inderdaad 17+. Strikt genomen is 17+ (volgens Apple) 18 jaar en ouder. Overigens kan men ook via de app geen account aanmaken als hij of zij jonger dan 18 jaar is.


Succes met de app, we zijn benieuwd naar je mening!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

De app werkt soepel en is wat mij betreft overzichtelijk. Heb twee puntjes die ik evt. anders zou doen:

  • PM ontbreekt (of is moeilijk te vinden). Vind dit wel een toevoeging waard, aangezien ik regelmatig via PM contact heb.
  • In de chat is mijn tekstwolk, nadat ik wat heb gezegd, blauw. Dit is niet erg duidelijk in vergelijking met de rest.


Voor de rest: gaat de goede kant op!

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.