Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Er waren wat problemen omtrent het rapporteren van andere gebruikers van de chat. Deze zijn inmiddels verholpen. Mocht je in de toekomst een ander lid kunnen rapporteren, trek dan even aan de bel. Dan proberen we het asap te herstellen.

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik ondervind momenteel een probleem met het inschrijven voor nieuwe tipcompetities. De knop om in te schrijven, ontbreekt namelijk (zie hieronder). Ik gebruik een Mac computer.


0 Vind ik leuk's

Heeft iedereen last van die wijziging in de feed? Ik krijg ineens allemaal tips te zien van leden die ik niet eens volg en de relevante berichten die ik normaal gesproken wel las zijn allemaal verdwenen..

0 Vind ik leuk's
Op ma. 7 okt. 2019, 19:08 schreef zolekalseenmandj:

Heeft iedereen last van die wijziging in de feed? Ik krijg ineens allemaal tips te zien van leden die ik niet eens volg en de relevante berichten die ik normaal gesproken wel las zijn allemaal verdwenen..

jup dikke spam ineens

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

^ Als het goed is, is dat weer gefixt. Excuus voor het ongemak!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Dit topic heeft een (schone) opvolger! Deze vind je hierrrr! Dit topic gaat op slot.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.