Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW10: vragen en opmerkingen

Ben ik de enige die gezien heeft dat er ( denk ik ) een fout staat in het VW 10 spel voor deze week ???
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 24-03-2012 13:40 Algemeen
in 24-03-2012 13:40 Algemeen
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit zou toch echt al wel op je account moeten staan...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Afgelopen weken was ik twee keer bij de winnaars van VW10.
IK heb echter ook nog niets ontvangen en ik was er twee keer bij.
Kunnen jullie dit eens nazien?
0 Vind ik leuk's
Ik heb tot heden ook nog niks ontvangen van unibet voor de gewonnen 2 euro van speelronde 83.
0 Vind ik leuk's
dqseeds:
Ik heb tot heden ook nog niks ontvangen van unibet voor de gewonnen 2 euro van speelronde 83.

Heb ook nog steeds geen 2,62 ontvangen hoor... :( :( :(
0 Vind ik leuk's
Als je 7/10 goed had krijg je dan die 2euro ?
0 Vind ik leuk's
staat er nog steeds niet op bij mij.. word hier nog naar gekeken of iets aan gedaan ?
(y) :d
0 Vind ik leuk's
er wordt aan gewerkt johninho
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Dit gaat over de speelronde van twee weken terug. Ondertussen nog steeds niet ontvangen.
0 Vind ik leuk's
Mensen ik heb een vraag , heb vorige week bericht gekregen dat ik 10 euro free bet heb gewonnen via de actie van voetbalwedden op facebook.
Mijn vraag is hoe lang dit duurt voor dat het uitbetaald word? Ik heb mijn prive gegevens al naar hun persoonlijk gestuurd!
0 Vind ik leuk's
mourinho1086:
Dit gaat over de speelronde van twee weken terug. Ondertussen nog steeds niet ontvangen.
rutger133:
Mensen ik heb een vraag ,

Er wordt aan gewerkt. Ik weet uit ervaring dat het verwerken van prijzen bij online bookmakers, over het algemeen aardig lang duurt. Wat de reden daarvan is, ben ik tot op heden niet achter gekomen. Uiteindelijk komt het altijd wel goed want voetbalwedden gaat geen samenwerking aan met een bookmaker die geen prijzen uitkeert.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.