Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Waarom geen SBOBET in Tipcompetitie?

Sinds een week speel ik nu bij SBOBET. Ik doe daar vooral veel asian handicaps en tot nu bevalt dat uitstekend. Het valt me echter op dat ik in de tipcompetitie nooit SBOBET als bookmaker kan opgeven. Dit vind ik erg jammer, aangezien de noteringen van andere bookmakers die ik kan moet kiezen vrijwel altijd lager zijn.
Komt SBOBET binnenkort in het assortiment?
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagtorodeboro
10-01-2014 23:12 in Algemeen
7 reacties
Ook een dingetje waar ik tegen aan liep hier bij VW. Beperkte keuze in bookies en bv verschillende handicaps. Jammer, het potentieel is er wel degelijk.
0
0
0 likes
Maar dan kun je hetzelfde zeggen over Marathonbet en Dafabet en een dozijn andere bookies die er niet in opgenomen zijn. Ik verbaas me erover hoeveel mensen die tipcompetitie zo serieus nemen. De regels zijn voor iedereen hetzelfde en, at the end of the day, het is maar een spelletje voor erbij.
0
0
0 likes
Het is meer om mijn eigen resultaten bij te kunnen houden, nu doe ik dat bij blogabet. Als ik dat hier doe krijg ik een vertekend beeld van mijn resultaten. Was handig geweest als dit wel zou kunnen. Die tip competitie interesseert me geen ene ...
0
0
0 likes
ralvinho:
Het is meer om mijn eigen resultaten bij te kunnen houden, nu doe ik dat bij blogabet. Als ik dat hier doe krijg ik een vertekend beeld van mijn resultaten. Was handig geweest als dit wel zou kunnen. Die tip competitie interesseert me geen ene ...

Sbobet heeft een tijdje tussen de bookmakers gestaan. We gaan kijken wat de mogelijkheden zijn om deze bookmaker weer in ons systeem te krijgen. Wordt vervolgd..
0
0
0 likes
Hakuna Matatttta.
Zou het trouwens ook een toekomstige mogelijkheid zijn om bij de over/under scores door te geven dat je wedt op bijvoorbeeld over 3.00 doelpunten, dus dat je bij 3 doelpunten je inleg terugkrijgt. Ik wed hier vrij regelmatig op (ook bij SBOBET), maar kan dit niet doorgeven op voetbalwedden.
0
0
0 likes
U vraagt wij draaien... ook SBOBet staat nu in de tipcompetitie!
0
0
0 likes
Hakuna Matatttta.
sbobet is in tha house...THANKS VW !
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal