Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Waarom geen SBOBET in Tipcompetitie?

Sinds een week speel ik nu bij SBOBET. Ik doe daar vooral veel asian handicaps en tot nu bevalt dat uitstekend. Het valt me echter op dat ik in de tipcompetitie nooit SBOBET als bookmaker kan opgeven. Dit vind ik erg jammer, aangezien de noteringen van andere bookmakers die ik kan moet kiezen vrijwel altijd lager zijn.
Komt SBOBET binnenkort in het assortiment?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar torodeboro
Country flagtorodeboro in 10-01-2014 22:12 Algemeen
in 10-01-2014 22:12 Algemeen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ook een dingetje waar ik tegen aan liep hier bij VW. Beperkte keuze in bookies en bv verschillende handicaps. Jammer, het potentieel is er wel degelijk.
0 Vind ik leuk's
Maar dan kun je hetzelfde zeggen over Marathonbet en Dafabet en een dozijn andere bookies die er niet in opgenomen zijn. Ik verbaas me erover hoeveel mensen die tipcompetitie zo serieus nemen. De regels zijn voor iedereen hetzelfde en, at the end of the day, het is maar een spelletje voor erbij.
0 Vind ik leuk's
Het is meer om mijn eigen resultaten bij te kunnen houden, nu doe ik dat bij blogabet. Als ik dat hier doe krijg ik een vertekend beeld van mijn resultaten. Was handig geweest als dit wel zou kunnen. Die tip competitie interesseert me geen ene ...
0 Vind ik leuk's
ralvinho:
Het is meer om mijn eigen resultaten bij te kunnen houden, nu doe ik dat bij blogabet. Als ik dat hier doe krijg ik een vertekend beeld van mijn resultaten. Was handig geweest als dit wel zou kunnen. Die tip competitie interesseert me geen ene ...

Sbobet heeft een tijdje tussen de bookmakers gestaan. We gaan kijken wat de mogelijkheden zijn om deze bookmaker weer in ons systeem te krijgen. Wordt vervolgd..
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zou het trouwens ook een toekomstige mogelijkheid zijn om bij de over/under scores door te geven dat je wedt op bijvoorbeeld over 3.00 doelpunten, dus dat je bij 3 doelpunten je inleg terugkrijgt. Ik wed hier vrij regelmatig op (ook bij SBOBET), maar kan dit niet doorgeven op voetbalwedden.
0 Vind ik leuk's
U vraagt wij draaien... ook SBOBet staat nu in de tipcompetitie!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
sbobet is in tha house...THANKS VW !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.