Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat is de juiste wedstrategie voor mijn sportweddenschap?

Ik ben een vrij fanatieke better maar blijf altijd een beetje worstelen met de juiste strategie. Ik heb verschillende strategieen geprobeerd maar blijf altijd een beetje op zoek naar “de juiste”


Zo heb ik de draw strategie gespeeld, maar dit is best saai spelen en kan een hoog risico met zich meebrengen na 15 wedstrijden zonder gelijkspel. Ik heb een 5 of 7 stappensysteem gespeeld waarbij je probeert 5/7 een goede bets te plaatsen en daarna weer opnieuw te beginnen. Ook speel ik bets waarbij ik bij verlies 1 unit meer speel en bij winst 1 minder tot ik weer op 0 uitkom, echter moet je dan meer picks goed als fout hebben met odd van + 2.0 wat ook niet altijd meevalt. Ik geloof niet dat de perfecte strategie bestaat maar soms kan een invalshoek van een mede better ervoor zorgen om de juiste keuze te maken. Ik ben dan ook heel benieuwd of jullie een vaste strategie aanhouden. Qua kiezen van de juiste bets maar ook vooral hoe je je inzetten opbouwd(of eventueel weer afbouwd)  

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar paalvast
Country flagpaalvast in 27-09-2018 09:23 Algemeen
in 27-09-2018 09:23 Algemeen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Persoonlijk geloof ik ook niet in ''de perfecte strategie'' maar ik denk dat ontwikkeling wel belangrijk is. Zelf bet ik vooral op basis van timing. Sporting heeft bijvoorbeeld twee keer achter elkaar 1-0 gespeeld net, dus ik zal daar in het weekend zeker een paar doelpunten betjes plaatsen. Wat mij betreft heb je een algemeen beeld nodig van resultaten en moet je ongeveer snappen hoe balans eruit ziet.


Kijk eens naar de uitslagen in de eredivisie van Ajax, AZ & Feyenoord :


  • Ajax 1-1 0-1 5-0 0-4 3-0 3-0
  • Feyenoord 2-0 3-0 3-5 4-2 1-1 1-0
  • AZ 5-0 1-4 0-0 3-2 1-1 1-3


Je ziet heel duidelijk dat er een aantal wedstrijden tegenvallen qua goals en een aantal bovengemiddeld zijn, deze balans ontstaat in de voetbalsport al behoorlijk snel.

2 Vind ik leuk's


Ik doe dit soort logica ook wel, maar ben realist genoeg dat er geen 'winnende strategie' bestaat met deze logica. Leuk als het even werkt.

In bovenstaand voorbeeld speel ik juist vaak over 2.5 als de historie doelpuntrijke wedstrijden laat zien. Dus bevestiging van een trend.

0 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

Ik heb een lange tijd op 1x2 gespeeld maar aangezien de bookmakers hier gemakkelijk tot 10% juice op hebben ben ik overgegaan naar asain handicapping waar de juice maar een kleine 3% bedraagt.


Vaak is er value te vinden bij de underdogs in de AH lines pre match.

Voor de favourites gebruik ik ook de AH linen maar alleen tijden live play.


Ik bekijk alles tot in detail van alle gespeelde matchen van het huidige seizoen. De vorm, thuis/ uit vorm, of er belangrijke spelers missen, h2h en thuis/uit vorm tot en met 5 jaar geleden.


Met deze criteria heb je al een heel goed beeld wie favoriet en underdog is en waar de value ligt.


Elke tip die ik plaats is zeer gedetailleerd ondergebouwd.


Ook heb ik een excel file waar ik alles nog eens expliciet opschrijf zodat ik op het einde van het seizoen een evaluatie kan maken om mij eventueel te verbeteren naar volgend seizoen toe.

3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.