Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips op Basketbal en Tennis!

Vanaf nu is het ook mogelijk om wedtips te plaatsen op basketbal en tennis!

Goed nieuws! Sinds vandaag is het ook mogelijk om wedtips te plaatsen op andere sporten! Bij het aanmaken van een nieuwe wedtip kun je nu ook kiezen voor wedstrijden uit de NBA, de Nederlandse DBL of verschillende tenniscompetities. Klik dus nu rechtsboven op 'nieuwe wedtip' en probeer het uit!


Laat hieronder ook vooral weten wat jullie hiervan vinden en of er dingen verbeterd kunnen worden!

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 9-11-2021 10:14 Algemeen
in 9-11-2021 10:14 Algemeen
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nice! Wordt er ook nog een tipcompetitie mee gestart?

0 Vind ik leuk's

Leuk man 💪

0 Vind ik leuk's

Superleuk! Als dit nog een Australian Open tipcompetitie oplevert bijvoorbeeld, zou dat helemaal leuk zijn! :)

Bericht gewijzigd door dendre op wo 10 nov. 2021, 08:46
1 Vind ik leuk's

Ik krijg de tip niet geplaatst maar bij deze:


High stake.

1 Vind ik leuk's
  • Calibermonkey (10-11-2021 14:40) Citatie verwijderen

    Ik krijg de tip niet geplaatst maar bij deze:


    High stake.

Wie was je bron bij deze? Ik kreeg deze game ook getipt, maar line stond toen al op -38.5. Uiteindelijk allebei ruim gewonnen :)

1 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (10-11-2021 16:49) Citatie verwijderen

    Wie was je bron bij deze? Ik kreeg deze game ook getipt, maar line stond toen al op -38.5. Uiteindelijk allebei ruim gewonnen :)

Ik was zelf de bron ;) Ik volg de lijnen van de sharp bookies, in dit geval stond de lijn op -44 bij pinnacle, -32 bij bet365. Dikke value dus 😊

2 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (10-11-2021 16:49) Citatie verwijderen

    Wie was je bron bij deze? Ik kreeg deze game ook getipt, maar line stond toen al op -38.5. Uiteindelijk allebei ruim gewonnen :)

Mocht je nog op zoek zijn naar een tip voor zometeen, bij deze, wel low stake:

Bericht gewijzigd door calibermonkey op zo 14 nov. 2021, 13:57
0 Vind ik leuk's
  • Calibermonkey (14-11-2021 13:56) Citatie verwijderen

    Mocht je nog op zoek zijn naar een tip voor zometeen, bij deze, wel low stake:

Denk dat de fix ht/ft 2/1 is. Mocht iemand gevolgd hebben cashout voor dikke winst

Bericht gewijzigd door calibermonkey op zo 14 nov. 2021, 14:45
0 Vind ik leuk's

Ik weet niet of dit een bug is bij alle tennis correct score wedstrijden want dit is mij eerste tennis wed tip op de vw website.

Maar ik had als wedtip toegevoegd 2-1 Cobolli, de eindstand is ook 2-1 en het resultaat lijkt ook goed ingevuld



Echter wordt die wel fout gerekend in het vw systeem?

0 Vind ik leuk's
  • Thunder (02-12-2021 14:12) Citatie verwijderen

    Ik weet niet of dit een bug is bij alle tennis correct score wedstrijden want dit is mij eerste tennis wed tip op de vw website.

    Maar ik had als wedtip toegevoegd 2-1 Cobolli, de eindstand is ook 2-1 en het resultaat lijkt ook goed ingevuld



    Echter wordt die wel fout gerekend in het vw systeem?

Ik heb dit ook inderdaad bij de wedstrijd F. Juarez/G. Villanueva - L. David Martinez/F. Romboli 0-2. Is correct maar wordt fout gerekend.

Ook zijn de tennis-wedstrijden lastig te vinden, dat kan nog wel beter.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.