Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips op Basketbal en Tennis!

Vanaf nu is het ook mogelijk om wedtips te plaatsen op basketbal en tennis!

Goed nieuws! Sinds vandaag is het ook mogelijk om wedtips te plaatsen op andere sporten! Bij het aanmaken van een nieuwe wedtip kun je nu ook kiezen voor wedstrijden uit de NBA, de Nederlandse DBL of verschillende tenniscompetities. Klik dus nu rechtsboven op 'nieuwe wedtip' en probeer het uit!


Laat hieronder ook vooral weten wat jullie hiervan vinden en of er dingen verbeterd kunnen worden!

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 9-11-2021 10:14 Algemeen
in 9-11-2021 10:14 Algemeen
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ja dat zoeken naar Tennis werkt niet…

En elk toernooi wordt blijkbaar afgespeelr in Drummondville?

0 Vind ik leuk's

Hey allemaal, sorry voor de late reactie.


Het probleem met de correcte score tennis wedtips is inmiddels opgelost en alle wedtips die onterecht fout waren gerekend, zijn als het goed is ook aangepast.


M.b.t. het zoeken naar tenniswedstrijden; er wordt gewerkt aan een nieuw model voor het plaatsen van wedtips, waar je kunt kiezen tussen de verschillende sporten. Op deze manier wordt het wat makkelijker om de tenniswedstrijden te vinden.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Support (07-12-2021 13:30) Citatie verwijderen

    Hey allemaal, sorry voor de late reactie.


    Het probleem met de correcte score tennis wedtips is inmiddels opgelost en alle wedtips die onterecht fout waren gerekend, zijn als het goed is ook aangepast.


    M.b.t. het zoeken naar tenniswedstrijden; er wordt gewerkt aan een nieuw model voor het plaatsen van wedtips, waar je kunt kiezen tussen de verschillende sporten. Op deze manier wordt het wat makkelijker om de tenniswedstrijden te vinden.

Is dit ook de reden dat de wedtips in mijn profiel momenteel niet getoond kunnen worden? :P

Ziet er zo uit


0 Vind ik leuk's

Ook in de app diverse errors

0 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (07-12-2021 17:28) Citatie verwijderen

    Is dit ook de reden dat de wedtips in mijn profiel momenteel niet getoond kunnen worden? :P

    Ziet er zo uit


Dit is als het goed is net opgelost!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik had een wedtip geplaatst op de wedstrijd hieronder met meer dan 20,5 games. Nu is de wedstrijd geannuleerd (walkover) maar is de wedtip fout gerekend. Dat lijkt mij niet correct toch?


do 9 dec., 09:35

N. Fatic - V. Orlov 0-0

 Antalya 4

0 Vind ik leuk's
  • Dendre (09-12-2021 08:46) Citatie verwijderen

    Ik had een wedtip geplaatst op de wedstrijd hieronder met meer dan 20,5 games. Nu is de wedstrijd geannuleerd (walkover) maar is de wedtip fout gerekend. Dat lijkt mij niet correct toch?


    do 9 dec., 09:35

    N. Fatic - V. Orlov 0-0

     Antalya 4

Bedankt voor het melden, is aangepast!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

support

In de app is het nog steeds niet mogelijk om het forum te bekijken

en nu ook niet naar de wedtips die jezelf hebt geplaatst

Hopelijk is het nog te verhelpen anders indd maar op de andere manier

0 Vind ik leuk's

Gisteren is onderstaande tip fout gerekend, maar dit lijkt mij een void (want 7-5, 4-6, 6-0):

di 14 dec., 15:05

K. Mladenovic - M. Partaud 2-1

 Limoges

M. Partaud 6

Game handicap, Gehele wedstrijd

0 Vind ik leuk's
  • Dendre (10-11-2021 08:46) Citatie verwijderen

    Superleuk! Als dit nog een Australian Open tipcompetitie oplevert bijvoorbeeld, zou dat helemaal leuk zijn! :)

Inderdaad! Zou geweldig zijn.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.