Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

10bet verwerkt weddenschap verkeerd!

ik heb een vraagje ik heb ingezet op meer dan 21 fouls bij napoli wolfsburg en volgens livescore en verschillende sites is het 25 foulsgeworden dus heb ik gewonnen maar omdat op uefa.com 18 overtredingen staat is mijnweddenschap verwerkt als lost. Wat kan ik hier aan doen? ik heb flink ingezet dus wil gewoon me geld maar weet niet of ik sterk sta en of het nou hun fout is.

Hoop dat iemand of de vw crew kan helpen want ik denk echt dat ik heb gewonnen..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar totomaster
Country flagtotomaster in 23-04-2015 21:44 Bookmakers
in 23-04-2015 21:44 Bookmakers
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hier kan je inderdaad niks aan doen. Veel bookmakers hanteren uefa.com als richtlijn en het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat de uefa een stuk minder overtredingen meldt dan andere websites.

Anyway, je kan er niks aan doen en moet het gewoon accepteren!
0 Vind ik leuk's
unibet heeft het wel verwerkt meer dan 22 overtredingen dus er klopt ergens iets niet pffff
0 Vind ik leuk's
stuur eens een mailtje naar uefa met vraag om uitleg, en heb je op deze pagina al geteld? http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2015/matches/round=2000590/match=2014630/postmatch/commentary/index.html
0 Vind ik leuk's
heb 2 maal geemailed maar geen reactie tot op heden en die commentary is niet als bijv toen op livescore en nu op bbc daar stonden meer fouls bij buij uefa zie je dat er paar min niet bij staan enso zou kunnen dat toen fouls waren maar ja ik weet het ook niet meer jammer dat niemand van vw crew me kan informeren of hun k kunnen contacteren want op unibet is het gewoon verwerkt als win en daar had ik meer dan 22 overtredingen gezet dus raar dat 10bet meer dan 21 overtredingen niet als win verwerkt
0 Vind ik leuk's
Niet erg duidelijk het verhaal.. Maar zal het nog een x uitleggen, het kan zijn dat 10 bet andere info hanteert dan unibet. Of ze hebben gewoon een fout of dus informatie dat zegt dat het onder de 21 was.
0 Vind ik leuk's
ja zij kijken naar uefa.com maar ik snap niet dat uefa.com zo weinig fouls geeft en soccerwat espn livescore bbc allemaal meer dan 22 fouls geven en ik keek zelf ok live was ook meer dan 22 overtredingen dat maakt het zuur. Ben ook van plan niet meer zo iets te spelen is niet te vertrouwen joh
0 Vind ik leuk's
Wat ik nu weer meemaak op 10bet is echt ongekend! Ik bet live op 2 wedstrijden met een quot van 2.25 en 2 euro, de 2.25 is een win en de 2 euro wedstrijd word gecanceld en mijn inzet was 15 euro dus kreeg ik uitbetaal 33 euro en nog iets.
Ik naar de chat om te zeggen dat die canceld match een win is of ze dat ff kunnen verwerken nou dat komt goed zeiden ze en t werd verwerkt naar win.

Maar nu zie ik die extra 33 euro die ik hoor te krijgen voor die 2 euro canceld match wat nu dus is verwerkt als win die zie ik niet in mijn account weer contact gezocht en ze zouden het nakijken. De bet zelf stond nog op 33 euro nog iets dat is uitbetaald terwijl beide wedstrijden als win stonden. Na een week krijg ik een email dat het nu is verwerkt en dat ik die extra 33 euro wat ik dus hoor te krijgen al is uitbetaald maar ik heb het gewoon niet ontvangen en op de chat blijven ze zeggen dat ze het hebben uitbetaald maar ik heb het gewoon niet gehad en ze zeggen kijk naar je bet die is nu goed verwerkt ik zeg dat klopt er staat nu win 66 euro nog iets maar die extra 33 euro wat ik hoor te krijgen heb ik gewoon niet gekregen.

Wat kan ik hier tegen doen? Dit voelt gewoon als geld stelen. Eerst verwerken ze de bet verkeerd dan herstellen ze het maar word de extra geld die ik hoor te krijgen niet uitbetaald en word er gewoon gezegd dat het al is verwerkt terwijl ze pas vandaag na een week de bet hebben aangepast naar win 66 euro...
0 Vind ik leuk's
Wat je hier tegen kan doen, is overstappen naar een wat bekendere goksite (Unitbet, William Hill, 888 etc.).

Ik heb mn lesje ook geleerd bij Napoleon Games. Nu speel ik alleen nog maar bij de grote namen, gelijk van zulk gezeik af.

0 Vind ik leuk's
Pff echt ongekend man ze blijven zeggen dat het is uitbetaald op 13 oktober en als ik dan om bewijs vraag zeggen ze dat ze dat niet kunnen laten zien.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.