Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Account 888sport op slot na spelen met vriend

Ik had 2k gepakt op 888 bets samen met iemand anders. Ik had 1300 uitgecasht naar mijn betaal rekening en die vriend van mij had perongeluk 800 vergokt. Nu is mijn account op slot omdat ik dacht dat 888 dat geld eraf had gehaald maar dat bleek niet zo te zijn. Het duurt erg lang voordat ze reageren op mijn mail.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar RickFR1908
Country flag RickFR1908 in 18-02-2021 16:51 Bookmakers
in 18-02-2021 16:51 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Snap je het zelf überhaupt of nog?

9 Vind ik leuk's


Proost. Neem nog een bier.

8 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

"geplaatst op 888 bets" >> is dat een bookmaker die ik nog niet ken? Als ik naar 888bets.com ga krijg ik alleen maar een blanco pagina te zien.

0 Vind ik leuk's

Even "sorry" zeggen, dan komt het wel goed.

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Ik had laatst ook zoiets. Ik ging gokken op paardenwedden, maar toen verloor Feyenoord van heerenveen en was ik ineens niet meer welkom bij BWIN terwijl ik gokte op William Hill? Ik vond het maar raar dus heb Unibet een mailtje verstuurd waar ik nu nog steeds op reactie van wacht.

6 Vind ik leuk's

Ook het eerste dat ik dacht 🤓

2 Vind ik leuk's

😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

0 Vind ik leuk's

Vervelende situatie, maar overkomt de beste bij tijd en wijle. Al een reactie van Unibet terug gehad? Anders @Support even informeren. Die weten van de hoed en de rand, vooral in dit soort situaties. Succes 👍

0 Vind ik leuk's
ti ta to maat
0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Ik denk dat deze jongen de chat in is geweest om te melden dat hij 800 euro saldo kwijt was en toen zij gingen kijken zagen ze dat er iemand anders (zijn vriend) had ingelogd op een ander ip adres oid en die 800 euro had verloren. En gooien ze dus account op slot.


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.