Account geblokkeerd Bwin wat te doen?
Hallo,
Ik zal mij even voorstellen mijn naam is Nino ... en kom uit Groningen.
Ik heb reeds een account aangemaakt op bwin na een week of 2 gespeeld te hebben heb ik een aardig geldbedrag bij elkaar gegokt.
Nu wil ik dus het geld laten uitbetalen en wordt erg gevraagd om een kopie van mijn ID Kaart.
Na 2 maal opgestuurd te hebben kreeg ik bericht dat de procedure van mijn id kaart nog in gang was.
Echter realiseerde ik mij later dat mijn account op mijn broertjes gegevens stond ingeschreven en ik wel mijn eigen ID kaart heb opgestuurd.
Op deze zondagavond 13-4-2014 wilde ik weer inloggen en ja je zult het wel raden ' account geblokkeerd '.
Ook heb ik gemerkt dat Bwin erg traag reageert op het contact via de mail.
Na een beetje rondgekeken te hebben op het internet belande ik uiteindelijk hier op deze site.
Mijn vraag is wat ik het beste kan doen in deze situatie?!
Alvast bedankt!
Ik zal mij even voorstellen mijn naam is Nino ... en kom uit Groningen.
Ik heb reeds een account aangemaakt op bwin na een week of 2 gespeeld te hebben heb ik een aardig geldbedrag bij elkaar gegokt.
Nu wil ik dus het geld laten uitbetalen en wordt erg gevraagd om een kopie van mijn ID Kaart.
Na 2 maal opgestuurd te hebben kreeg ik bericht dat de procedure van mijn id kaart nog in gang was.
Echter realiseerde ik mij later dat mijn account op mijn broertjes gegevens stond ingeschreven en ik wel mijn eigen ID kaart heb opgestuurd.
Op deze zondagavond 13-4-2014 wilde ik weer inloggen en ja je zult het wel raden ' account geblokkeerd '.
Ook heb ik gemerkt dat Bwin erg traag reageert op het contact via de mail.
Na een beetje rondgekeken te hebben op het internet belande ik uiteindelijk hier op deze site.
Mijn vraag is wat ik het beste kan doen in deze situatie?!
Alvast bedankt!
13-04-2014 18:33 in Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Niet slim..
Bwin is nog volop bezig met alles te re-organiseren en daarom is het contact met bwin nog niet optimaal te noemen en moet je soms veel te lang wachten op een antwoord.
Ik heb voor je eigen veiligheid en privacy je achternaam verwijderd :-)
Afwachten is de boodschap en je moet een beetje rekenen op de good-will van Bwin
Groeten,
Juul
Bwin is nog volop bezig met alles te re-organiseren en daarom is het contact met bwin nog niet optimaal te noemen en moet je soms veel te lang wachten op een antwoord.
Ik heb voor je eigen veiligheid en privacy je achternaam verwijderd :-)
Afwachten is de boodschap en je moet een beetje rekenen op de good-will van Bwin
Groeten,
Juul
