Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Account geblokkeerd Bwin wat te doen?

Hallo,
Ik zal mij even voorstellen mijn naam is Nino ... en kom uit Groningen.
Ik heb reeds een account aangemaakt op bwin na een week of 2 gespeeld te hebben heb ik een aardig geldbedrag bij elkaar gegokt.
Nu wil ik dus het geld laten uitbetalen en wordt erg gevraagd om een kopie van mijn ID Kaart.
Na 2 maal opgestuurd te hebben kreeg ik bericht dat de procedure van mijn id kaart nog in gang was.
Echter realiseerde ik mij later dat mijn account op mijn broertjes gegevens stond ingeschreven en ik wel mijn eigen ID kaart heb opgestuurd.
Op deze zondagavond 13-4-2014 wilde ik weer inloggen en ja je zult het wel raden ' account geblokkeerd '.
Ook heb ik gemerkt dat Bwin erg traag reageert op het contact via de mail.
Na een beetje rondgekeken te hebben op het internet belande ik uiteindelijk hier op deze site.
Mijn vraag is wat ik het beste kan doen in deze situatie?!
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar artistocrat
Country flagartistocrat in 13-04-2014 20:33 Bookmakers
in 13-04-2014 20:33 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Niet slim..
Bwin is nog volop bezig met alles te re-organiseren en daarom is het contact met bwin nog niet optimaal te noemen en moet je soms veel te lang wachten op een antwoord.
Ik heb voor je eigen veiligheid en privacy je achternaam verwijderd :-)
Afwachten is de boodschap en je moet een beetje rekenen op de good-will van Bwin
Groeten,
Juul
0 Vind ik leuk's
artistocrat:
Hallo,
Echter realiseerde ik mij later dat mijn account op mijn broertjes gegevens stond ingeschreven en ik wel mijn eigen ID kaart heb opgestuurd.

Doordat de ID-kaart gegevens niet overeenkomen met de account gegevens zal een account bij welke bookmaker dan ook gesloten worden.
Zelf zou ik ook nog de juiste id gegevens opsturen en voor de rest is het afwachten en hopen dat Bwin coulant in deze is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Je kan inderdaad het beste de juiste gegevens nog even doorsturen, maar ik ben bang dat 't niet gaat helpen.
0 Vind ik leuk's
-
Ik heb dit toendertijd ook een keer gehad, mijn bwin account stond op mijn naam en het geld wilde ik overmaken naar een andere rekeninghouder (mijn broer) mijn account werd ook gesloten maar kreeg uiteindelijk wel mijn geld.
0 Vind ik leuk's
Blabla
Hallo,
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb zojuist een bericht ontvangen van Bwin en ze sturen het volgende.
Beste bwinner,
Hartelijk dank voor uw e-mails.
Om het hoogste niveau van veiligheid voor al onze klanten te waarborgen eist onze licentieverstrekker door strenge reguleringen een volledige klant-authenticatie. Uw account is derhalve tijdelijk geblokkeerd.
Om ons verificatieproces te kunnen vervolgen, vragen wij u om ons een complete en duidelijke kopie van uw eigen identiteitsbewijs (bijvoorbeeld uw paspoort, rijbewijs of voor- en achterkant identiteitskaart) te sturen.
Ik gok erop dat er wordt bedoeld dat ze dus nu mijn broertjes identiteitsbewijs willen zien, aangezien ik de mijne al meerdere keren heb opgestuurd.
Is dit het beste wat ik momenteel kan doen? of zijn er nog andere opties beschikbaar? ( evt. een telefoontje te plegen naar de klantenservice van Bwin.
0 Vind ik leuk's
Je moet er gewoon voor zorgen dat je de documenten opstuurt die bij de juiste persoon horen.
Als het account op je broertjes naam staat, dan moet je idd zijn ID opsturen en naar zijn rekening overmaken, een account is persoonsgebonden.
0 Vind ik leuk's
Blabla
Bedankt alvast!
Heb dit gedaan, nu maar afwachten.
0 Vind ik leuk's
Dat is een snelle reactie van de kant van Bwin. Het lijkt erop dat het goed gaat komen. In ieder geval is het een wijze les om bij registratie bij een bookmaker juiste gegevens in te vullen (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hallo,
We zijn nu 9 dagen verder, en heb nog steeds niet echt een duidelijk bericht ontvangen van Bwin.
Ik heb mijn ID meerdere keren opgestuurd maar blijf maar mails ontvangen als deze :
Geachte heer ...
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben uw identiteitsbewijs ontvangen en doorgestuurd naar de afdeling waar deze nagekeken kan worden. Zij zullen uw vraag voor u uitzoeken. Wij vragen u vriendelijk nog even geduld te hebben tot zij ons de relevante informatie doorgegeven hebben. U wordt vervolgens direct op de hoogte gebracht.
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Erg vreemd aangezien ik dit al meerdere keren heb gedaan.
Sta nu eigenlijk een beetje machteloos tegenover Bwin.
Geen idee wat ik verder nog kan doen op dit moment.
0 Vind ik leuk's
Gewoon afwachten. Bwin is niet de snelste bookmaker als het op deze dingen aankomt.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.