Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet365 hoe hierop te spelen?

Iemand die hierop speelt? Of iemand een idee hoe je hierop kan spelen? Het assortiment is zo groot dat het voor de professionele better een must-have is.

Bookmaker is niet toegankelijk voor Nederlanders, maar mijn contactpersoon in Peru handelt in bet365 accounts dus dat is al opgelost. De browser die ik gebruik is Tor (hierdoor blijft je Ip adres/country anoniem). Nog lukt het niet om in te loggen. Iemand een idee hoe dit kan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bassiee
Country flagbassiee in 9-12-2018 10:02 Bookmakers
in 9-12-2018 10:02 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het lijkt me niet helemaal de bedoeling om op VW te bespreken hoe je doelbewust de algemene voorwaarden van een bookie kan omzeilen.

1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Op zo. 9 dec. 2018, 11:02 schreef bassiee:

Iemand die hierop speelt? Of iemand een idee hoe je hierop kan spelen? Het assortiment is zo groot dat het voor de professionele better een must-have is.

Bookmaker is niet toegankelijk voor Nederlanders, maar mijn contactpersoon in Peru handelt in bet365 accounts dus dat is al opgelost. De browser die ik gebruik is Tor (hierdoor blijft je Ip adres/country anoniem). Nog lukt het niet om in te loggen. Iemand een idee hoe dit kan?

Zie PM!

0 Vind ik leuk's
Op zo. 9 dec. 2018, 11:32 schreef zolekalseenmandj:
Op zo. 9 dec. 2018, 11:02 schreef bassiee:

Iemand die hierop speelt? Of iemand een idee hoe je hierop kan spelen? Het assortiment is zo groot dat het voor de professionele better een must-have is.

Bookmaker is niet toegankelijk voor Nederlanders, maar mijn contactpersoon in Peru handelt in bet365 accounts dus dat is al opgelost. De browser die ik gebruik is Tor (hierdoor blijft je Ip adres/country anoniem). Nog lukt het niet om in te loggen. Iemand een idee hoe dit kan?

Zie PM!

Stuur die PM maar ook naar mij ;)

0 Vind ik leuk's

Ik zou gewoon geduld hebben totdat het gokken legaal wordt in NL. De kans is erg groot dat Bet365 dan ook naar Nederland komt.


Voor een professionele better is het geen must-have trouwens. Ook hier krijg je gewoon een limiet als je winstgevend bet.

Misschien leuk om een half jaar wat centen binnen te harken.

Bericht gewijzigd door gulzig op Sun 9 Dec 2018, 17:40
0 Vind ik leuk's
Op zo. 9 dec. 2018, 11:09 schreef dionysiou:

Het lijkt me niet helemaal de bedoeling om op VW te bespreken hoe je doelbewust de algemene voorwaarden van een bookie kan omzeilen.

Correct. En tevens de reden voor een slotje voor dit topic.



0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.