Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair bonus 100% tot 200 euro, ervaringen?

Hallo,

Ik heb advies nodig en hulp! Ik heb eergisteren €200,- gestort op BetFair voor de bonus. Dus totaal €400,- bonus. Nu had ik €319,29,- over na gisteren en ik wilde net verder gaan met wedden op CL.
Mijn geld was ineens weg!

Ik in de livechat duiken, krijg ik te horen dat ik vanochtend om 11:00 de bonus heb geannuleerd! No way! Ik weet 100% zeker dat ik niet mijn bonus heb geannuleerd. Betfair heeft nu mijn hele bonus en storting ingenomen. Ik meteen bellen na de livechat en ze kunnen er niks meer aan doen. Weg geld. Eigen schuld en zoek het maar uit.

Hoe kan dit? Er is letterlijk 0% meerwaarde voor mij om mijn bonus te annuleren! Waarom zou ik dat doen? Ik voel me zo slecht nu. Ik dacht een nieuwe bookmaker te proberen en ik ben €200,- voor niks kwijt. Ik raak het liever kwijt door te wedden dan op deze manier. :(

Iemand weet wat ik moet doen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dionysiou
Country flagdionysiou in 17-08-2016 19:35 Bookmakers
in 17-08-2016 19:35 Bookmakers
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92:
namka:


Bedankt voor je reactie. en heel snel ook..

maar wat moeten wij als Leden nu?
we kunnen niet gebruik maken van netteller skrill ideal?

card/debit card.. is neem ik aan credit card?
wat nu?


Ik ga het doorsturen naar betfair - meer kan ik helaas niet doen- maar ik verwacht geen antwoord voor maandag.

Creditcard zal dan inderdaad wel kunnen.


Maar hoe hebben de andere leden van VW dan wel gebruik kunnen maken van deze actie?
want nu heb ik dit probleem, maar hierna zullen er meer volgen..
zou super zijn als dit even word opgepakt..

0 Vind ik leuk's

denise92:
namka:


Bedankt voor je reactie. en heel snel ook..

maar wat moeten wij als Leden nu?
we kunnen niet gebruik maken van netteller skrill ideal?

card/debit card.. is neem ik aan credit card?
wat nu?


Ik ga het doorsturen naar betfair - meer kan ik helaas niet doen- maar ik verwacht geen antwoord voor maandag.

Creditcard zal dan inderdaad wel kunnen.


Hoi Denise.

hebben jullie al meer informatie over deze bonus?
want betfair heeft wel een chat misschien dat er al gesproken is met hen?

want veel leden wachten ook op een duidelijkheid neem ik aan..

Zou fijn zijn zoals beschreven dat wij deze bonus kunnen gebruiken met Skrill, Paysafe , Netteler..
0 Vind ik leuk's
Je moet wel begrijpen dat VW zo goed mogelijk neer probeert te zetten welke bonussen de verschillende bookmakers hebben. Dat zetten ze dan online en zodra de bookmaker dat veranderd geven ze dat niet door aan VW waardoor er dus discrepantie kan ontstaan.

Je moet dus altijd op de site van de bookmaker even goed in de algemene voorwaarden lezen want die zijn geldend. Het heeft dan ook niet veel zin om te zeggen 'maar op voetbalwedden.net staat het zus en zo" daar hebben ze als bookmaker gewoon niks mee te maken.

De bookmaker heeft gewoon altijd gelijk, daar moet je je maar gewoon bij neerleggen.
0 Vind ik leuk's
michiel2304:
Je moet wel begrijpen dat VW zo goed mogelijk neer probeert te zetten welke bonussen de verschillende bookmakers hebben. Dat zetten ze dan online en zodra de bookmaker dat veranderd geven ze dat niet door aan VW waardoor er dus discrepantie kan ontstaan.

Je moet dus altijd op de site van de bookmaker even goed in de algemene voorwaarden lezen want die zijn geldend. Het heeft dan ook niet veel zin om te zeggen 'maar op voetbalwedden.net staat het zus en zo" daar hebben ze als bookmaker gewoon niks mee te maken.

De bookmaker heeft gewoon altijd gelijk, daar moet je je maar gewoon bij neerleggen.



Dan moeten er duidelijkere afspraken gemaakt worden en ook moeten die dan besproken worden dat die niet achteraf zonder iets te laten weten veranderd word.
Want wij maken dan een account aan en zien dat die bonus niet eens mogelijk meer is voor ons, terwijl het anders beschreven staat op VW,

Moet gewoon betere afspraken gemaakt worden onderling.. anders blijf je deze problemen houden met alle bookmakers en alle bonussen..
0 Vind ik leuk's
Het is geen afspraak tussen VW en Betfair, dat is alleen zo bij echt special acties voor alleen leden van VW.

Voetbalwedden inventariseert het gewoon om ons een mooi overzicht te geven.

Van sites zoals voetbal wedden bestaan er genoeg en betfair heeft daar geen trek in om elke keer als ze iets veranderen met iedereen alles te bespreken.

Dus gewoon altijd uitgaan van wat de bookmaker zegt en wat er op de site van de bookmaker staat, en als dat overeenkomt met wat er op VW staat dan is dat mooi meegenomen!

PS:
Op de pagina van betfair op VW staat niet perse een fout.

Bovenaan staat namelijk dat er een actie is voor storting bonus.

En onderaan bij het algemene stukje over storten en uitbetalen staat dat skrill etc. tot de mogelijk behoren. Dat wil dus niet zeggen dat dat ook zo zou zijn in het geval dat je van de bonus gebruik wilt maken.

De zogenaamde e-wallets tellen bij heel veel bookies niet mee in het geval van bonussen.
0 Vind ik leuk's
@namka:

100% e-wallets are allowed for the bonus, however these options (apparently) do not show on the screen after registration. If they go back to the homepage and then back into their account they should be able to deposit with e-wallets - and get their bonus.

Ofwel: een technische issue.

Mocht het nog steeds niet lukken, trek maar aan de bel (Y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
@namka:

"100% e-wallets are allowed for the bonus, however these options (apparently) do not show on the screen after registration. If they go back to the homepage and then back into their account they should be able to deposit with e-wallets - and get their bonus."

Ofwel: een technische issue.

Mocht het nog steeds niet lukken, trek maar aan de bel (Y)



Hoi Denise,

Echt tof dat je er snel mee bezig ben geweest maar helaas nog steeds het zelfde probleem..

ik krijg nog steeds het zelfde schermpje.
zodra ik op storten klik heb ik het zelfde probleem als op de fotos..
je kan bij CARD/CREDIT CARD wel de bonus selecteren maar zodra je ALTERNATIVE METHODS klikt dan zie je die bonus schermpje niet en
ben bang als je dan stort het bonus dus niet krijgt omdat je hem dan niet heb kunnen selecteren...

de probleem is echt dit dus , we zouden de bonus bij alternative methods ook moeten kunnen selecteren maar dat gaat niet.
als zei daar naar kijken en kunnen oplossen dan kunnen wij direct storten met Alternative methods en dan skrill paysafe ideal maar dan moeten we wel ook
de bonus kunnen selecteren. want nu verdwijnt dat bonus schermpje als we op alternative methods klikken..



foto 2 : http://nl.tinypic.com/r/11w4ia9/9

Misschien de fotos laten zien aan hen?
0 Vind ik leuk's
denise92:
@namka:

"100% e-wallets are allowed for the bonus, however these options (apparently) do not show on the screen after registration. If they go back to the homepage and then back into their account they should be able to deposit with e-wallets - and get their bonus."

Ofwel: een technische issue.

Mocht het nog steeds niet lukken, trek maar aan de bel (Y)



????
0 Vind ik leuk's
@namka waarom zo ongeduldig? Ze reageert wel hoor. Probeer eerst eens wat er staat. Werkt het dan?



/// tekens


0 Vind ik leuk's
denise92:
@namka:

100% e-wallets are allowed for the bonus, however these options (apparently) do not show on the screen after registration. If they go back to the homepage and then back into their account they should be able to deposit with e-wallets - and get their bonus.

Ofwel: een technische issue.

Mocht het nog steeds niet lukken, trek maar aan de bel (Y)


Als je eerst teruggaat naar home én dan naar je account, verschijnt het ook niet dus?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.