Betfair multiples toegestaan?
Hallo mede-wedders. Ik wed nu enkele dagen op betfair en ben er achter gekomen dat je door middel van betfair multiples van 3 je alle mogelijkheden kan dekken en toch winst kan maken . Door je inzet te bepalen dmv de dutching calculator, Mijn vraag is dit tegen de regelementen van betfair ? Dit bericht heb ik getypt vanaf me iPhone dus sorry voor de tekst opmaak later kan ik eventueel meer uitleg geven. Grtz Looney
Ik denk dat één van de betfair 'guroes' moet antwoorden. Ik durf het niet te zeggen. Sorry!
Ik wed op over/under 2.5 goals op 3 wedstrijden.
Je hebt dus 2 mogelijkheden per wedstrijd, dus dan zijn je mogelijkheden:
Multiple 1= Over,Over,Over
Multiple 2= Under,Under,Under
Multiple 3= Over,Under,Under
Multiple 4= Under,Over,Over
Multiple 5= Over,Under,Over
Multiple 6= Under,Over,Under
Zo heb je alle mogelijkheden afgedekt als je nou alle odds van de desbetreffende multiples invoerd op
Oftewel: je zal nooit alles risicoloos af kunnen dekken
Multiple 1= Over,Over,Over
Multiple 2= Under,Under,Under
Multiple 3= Over,Under,Under
Multiple 7 = Over,Over,Under
Multiple 4= Under,Over,Over
MUltiple 8 = Under,Under,Over
Multiple 5= Over,Under,Over
Multiple 6= Under,Over,Under
dit zeg jij dat alle uitkomsten zijn.. maar toch mis je er 2 (dik gedrukt) als jij mulitiples bedoeld waarbij alle 3 goed moeten zijn? of sla ik nu de plank volledig mis?:O wat is de uitkomst als je deze 8 multiples pakt?
Wedstrijd 1 Bolton Wanderers - Macclesfield Over: 1.54 Under: 2.50
Wedstrijd 2 Leicester City - Nottingham F. Over: 2.13 Under: 1.77
Wedstrijd 3 Millwall FC - Dagenham & Red. Over: 1.90 Under: 1.93
(De combinaties die ik hieronder noteer zijn van boven naar beneden genomen)
Multiple 1 = Over , Over , Over = 1.54x2.13x1.90 = 6.23
Multiple 2 = Under , Under , Under = 2.50x1.77x1.93 = 8.54
Multiple 3 = Over , Under , Under = 1.54x1.77x1.93 = 5.26
Multiple 4 = Under , Over , Over = 2.50x2.13x1.90 = 10.11
Multiple 5 = Over , Under , Over = 1.54x1.77x1.90 = 5.17
Multiple 6 = Under , Over , Under = 2.50x2.13x1.93 = 10.27
Nu vul ik deze quoteringen vervolgens in op
Dus dit is wel degelijk winstgevend maar mijn vraag is het toegestaan.
1. u|u|u
2. u|o|u
3. u|o|o
4. u|u|o
5. o|o|u
6. o|u|u
7. o|u|o
8. o|o|o
Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen