Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair probleem: weddenschap weg?

Ik heb afgelopen zomer de bet Manchaster united kampioen van engeland afgesloten bij betfair. Toen heb ik Een hele tijd niet meer op betfair gekeken. En nu ik vandaag weer inlog is de best weg. En ik kan maar terug kijken tot 3 maanden geleden.
Dus ben ik nu mijn geld kwijt omdat ik 3 maanden niet op de site ben geweest? Dat is toch niet eerlijk :S
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dustinoo
Country flagdustinoo in 12-04-2012 17:57 Bookmakers
in 12-04-2012 17:57 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb je Betfair al gemaild?
Volgens mij kun je je history meer dan 3 maanden terug bekijken dus volgens mij doe je iets niet goed dan?
0 Vind ik leuk's
dustinoo:
Ik heb afgelopen zomer de bet Manchaster united kampioen van Engeland afgesloten bij betfair.
toen heb ik een hele tijd niet meer op betfair gekeken.
en nu ik vandaag weer inlog is de best weg.
en ik kan maar terug kijken tot 3 maanden geleden.
dus ben ik nu mijn geld kwijt omdat ik 3 maanden niet op de site ben geweest?
dat is toch niet eerlijk :S
Mvg

Volgens mij is je bet niet gematched.
je kan mailtje sturen naar betfair om je volledige bethistory op te vragen. Ze sturen jou dan een excel bestandje met al je afgeslote weddenschappen.
0 Vind ik leuk's
mn bet is wel gematched.
maar is dr nog een kans dat ik de bet gewoon nog kan winnen?
of is de bet verwijderd
0 Vind ik leuk's
Je kan ook naar de markt gaan waar je deze bet hebt geplaatst, dus English Football / Premier League / Winner 2011-2012 ...en dan kan je bij 'my bets' zien of je bets gematched zijn of niet ;)
Succes! Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en bij Betfair komen deze dingen amper voor ...tis namelijk geen bookie, slechts een tussenpersoon ;)
Kijk anders bij je account statement want daar staat ook het bedrag aan openstaande bets! En anders gewoon matched bets bij current bets!
0 Vind ik leuk's
het staat er niet, ik ga de excel sheet opvragen
0 Vind ik leuk's
dustinoo:
het staat er niet, ik ga de excel sheet opvragen

Succes! Laat je wel even weten hoe dit afgelopen is?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.