Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair sluit haar deuren in Nederland

En zoals verwacht sluit betfair haar deuren nu ook voor mensen wonend in Nederland. Triest, alle exchanges zijn nu niet meer beschikbaar in Nederland. Met dank aan de zogenaamde wetten die de gokker beter ''beschermt'' daar waar bookmakers vrij spel hebben om winners te verbannen. Die zullen hier niet terug komen. edit: foto ziet er wel erg klein uit. crtl-scrollen om tekst groter te maken.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar FCRonaldo9
Country flagFCRonaldo9 in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

kun je mij kleine uitleg geven hoe ik mijn pm kan zien want weet niet exact waar ik moet kijken.Als jij alternatief hebt voor exchange mag je het mij ook sturen als je wil. Mag ook naar mijn mailaccount(ghw2504@gmail.com)

Alvast bedankt

0 Vind ik leuk's

Heb je het inmiddels al uitgevogeld?


  • Klik op de naam van de gebruiker die je wilt pmen.
  • Klik rechtsboven op de drie puntjes ...
  • Klik vervolgens op "verstuur bericht"


Als het goed is, zie je nu de berichten tussen jou en degene met je wie je pmt..


Succes!

1 Vind ik leuk's

Hey Hocus,


Ik stuur je wel even een mail via gmail.com

0 Vind ik leuk's

@voetbalwedden? Kunnen jullie advies geven over welke broker(s) straks mogelijk is/zijn?

2 Vind ik leuk's
geluk dwing je af

Sinds 2006 is Betfair in mijn leven gekomen. Wekelijks zoek ik daar naar value. Ook geschokt toen ik laatst de mail heb ontvangen. 95% van mijn weddenschappen zijn lays. En dan grotendeels op (half-time) draws.


Als alternatief heb ik Matchbook wel eens geprobeerd maar daar is het aanbod veel lager en sinds een jaar niet meer beschikbaar voor Nederlands.


Ik zoek dus echt een alternatief waar ik een groot aanbod (ook keukenkampioen divisie) vind aan matchen om op te layen. @FCRonaldo9 zou je mij ook een PM willen sturen. :)

0 Vind ik leuk's

Ja, ik ben ook zeer benieuwd dus ontvang ook graag een alternatief Alvast super bedankt!

0 Vind ik leuk's

Voor zover wij weten is er geen Bet Exchange die een Nederlandse licentie heeft aangevraagd... Mochten we erachter komen dat er wel eentje is die zijn diensten aan gaat bieden in Nederland, dan laten we het zeker weten!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)


Hebben meer moeite met de afhandeling van seizoen bets bij hen ?

Ik ben er al twee weken mee bezig en het lijkt een chaos. Bets van de Premier League waren geblokkeerd, maar nu gewoon verdwenen. Cashouts niet mogelijk

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Een betting exchange is eigenlijk geen broker.....Wil je toch op betting exchanges wedden dan kan dit via brokers zoals Sportmarket, BetinAsia , Premium Tradings , Eastbridge . Deze laten gedoogd Nederlanders toe en ik denk dat dit zo zal blijven als het hier legaal is geworden. Onder welke wetten en regels brokers precies vallen blijft een grijs gebied. Ze opereren buiten de EU en werken samen met 'agents' die de bets eigenlijk voor jou plaatsen. Deze agents (tussenpersonen) zitten vaak weer in Azië.

Mocht je hier gaan gokken vanaf oktober en hele leuke winsten pakken, houdt er dan rekening mee dat je er dan officieel kansspelbelasting over moet betalen omdat ze niet binnen de EU zitten. Aan de andere kant plaatst je misschien je bets via hun bij Betfair exchange die wel weer binnen de EU zitten ( Malta )....het zal wat dat betreft altijd een grijs gebied blijven en ik ben benieuwd of hierover iets in de wet komt te staan en hoe men dit wil gaan oplossen.


Nadeel bij deze brokers is dat je bij de exchanges niet kan layen.

Er is wel een broker beschikbaar waar dit wel kan, deze heet Brokerstorm. Misschien dat FCronaldo9 deze ook bedoelt...???


0 Vind ik leuk's

@FCRonaldo9 Zou je mij ook aub een PM kunnen sturen?

Ik ben sinds 2014 aan het traden (horse racing/voetbal/greyhound/tennis) op de Betfair Exchange.

Harteljk dank.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.