Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair sluit haar deuren in Nederland

En zoals verwacht sluit betfair haar deuren nu ook voor mensen wonend in Nederland. Triest, alle exchanges zijn nu niet meer beschikbaar in Nederland. Met dank aan de zogenaamde wetten die de gokker beter ''beschermt'' daar waar bookmakers vrij spel hebben om winners te verbannen. Die zullen hier niet terug komen. edit: foto ziet er wel erg klein uit. crtl-scrollen om tekst groter te maken.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar FCRonaldo9
Country flagFCRonaldo9 in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zou jij het anders willen doen. Denk dat Ronaldo druk is

0 Vind ik leuk's

Mooi om te zien hoe men elkaar hier (undercover😜) helpt. Zoals 't hoort. Tegelijkertijd ook 'mooi' hoe jullie hiermee bevestigen hoe ondoordacht onze regering weer bezig is met de kansspelen. Succes en veel geluk iig allemaal. X Altaid

Bericht gewijzigd door altaidpech op do 12 aug. 2021, 12:09
3 Vind ik leuk's

Denk dat we na een begin periode wel de kinderziektes gaan ontdekken en daar de mazen gaan vinden , net als bookies die niet mee zullen doen aan die staatsspekkaswet ....uni en nog wat tot april ofzo en dan gaan we zien .....wij gokkers laten ons niet vangen ;) s6 alle dit seizoen weer x hool

1 Vind ik leuk's

zeer vervelend dit met Betfair, had toch gehoopt dat het positief zou uitpakken ipv met het gedoog beleid dat al jaren bezig is.

@Fcronaldo9, zou je mij ook een pb kunnen sturen ?

0 Vind ik leuk's

Betfair en PaddyPower zijn volgens mij van hetzelfde firma. Weet iemand of Paddy wel in Nederland beschikbaar blijft?

0 Vind ik leuk's

Klopt. Betfair en Paddy Power vallen allebei onder Flutter, waar bijvoorbeeld ook PokerStars een onderdeel van is. Overigens is PokerStars wel bezig met het verkrijgen van een licentie, dus heel misschien zou het kunnen dat we straks via ons PokerStars account alsnog gebruik kunnen maken van Betfair. 🙏


1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."


Ik meen gelezen te hebben dat Flutter alleen voor Pokerstars (en pokerstarssport) een licentie heeft aangevraagd.

Daarmee zou ook Paddy (dadelijk) niet meer legaal of gedoogd opereren en zou het ook logisch zijn als ze voor Nederlanders gaan sluiten. (ik heb hier trouwens geen account).

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

aah @FCRonaldo9 kun je mij ook een bericht sturen? Je bent een held haha. had dit over het hoofd gezien. De overheid kan ook nooit een regels verzinnen die werken voor iedereen. :\

0 Vind ik leuk's

@FCRonaldo9 zou je mij dan ook bericht willen of iemand die exchange alternatieven heeft.

Alvast bedankt

0 Vind ik leuk's

Ik kan zwz mijn inbox niet vinden hier, maar krijg meestal via e-mail dat ik bericht heb. Heb nog niks gezien. Please help.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.