Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair: gestaakt duel, bet lost of void?

Ik speelde een accumalator van 6 wedstrijden.... dus 1 bet


5 wedstrijden goed, en de laatste Rampla Juniors - Penarol was gestaakt eerste helft bij een stand van 1-0...


Wedstrijd niet hervat en datum niet bekend, gisteren laat gesproken met betfair....ja bets zouden gevoid worden


Dus ik kijk vandaag...staat de gestaakte wedstrijd bij die 6 bets op LOST..... klopt toch niet? hij moet toch


op VOID staan en de bet voor de rest goed rekenen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jose127
Country flagjose127 in 25-10-2016 11:31 Bookmakers
in 25-10-2016 11:31 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Misschien is de wedstrijd definitief gestaakt en blijft het bij 1-0 dan heb je hem verloren. Als die later uitgespeeld gaat worden dan zou die void moeten zijn. Zou ff goed uitzoeken wat ze met de wedstrijd doen
0 Vind ik leuk's
ok dank je wel voor je reactie ! (y)
0 Vind ik leuk's
volgens mij is er helemaal niks bekend want kan er niks over vinden en bij uitslagen pagina's staat ie gewoon als ABD
0 Vind ik leuk's
net ff gekeken op de site van de bond van uruguay.....daar staat de uitslag gewoon nog open dus geen 1-0
0 Vind ik leuk's
ondanks dat ze vol bleven houden gelijk te hebben , hebben ze het doorgestuurd naar de traders zoals zij het zeggen.......

en uiteindelijk net 2 minuten geleden mn geld gehad van 6 bets.... 330 euro.....


dus hier mag een slotje op!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.