Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen met het uitbetalen bij Bookmaker Betfirst

Beste,
Iemand ervaring met BetFirst? Die van mijn is tot nu toe belachelijk slecht. Ik heb mee gedaan aan de bonus 'Gratis €50,- bet' waarbij ik op een hoge odd van 5 nog wat had ingezet. Deze had ik gewonnen en dus wilde ik € 262,50 uit laten betalen. De uitbetaling is aangevraagd op 28 maart 2014, tot op heden, 11 april 2014 krijg ik het niet voor elkaar om het bedrag te krijgen! Ik heb alle documenten opgestuurd en ineens wilt BetFirst mij per telefoon spreken omdat ik anders niks kan krijgen. Zij bellen mij steeds maar niet! Constant word ik van het kastje naar het muurtje gestuurd.. HELP?! Wie heeft dé oplossing voor dit probleem? Ik heb er geen hoop meer in. Inmiddels staat er € 309,- pending om uitbetaald te worden en heb ik ook nog eens € 42,- op de bankroll daar - er gebeurd gewoon helemaal niets! :-@
Dion
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dionysiou
Country flagdionysiou in 11-04-2014 13:09 Bookmakers
in 11-04-2014 13:09 Bookmakers
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik heb vandaag cashout gedaan wel mail gerekgen dat het binnen 24 uur verwerkt is en dat het binnen 3 dgn op je rekenijg staat. hebben bovenstaande dit ook gehad?
0 Vind ik leuk's
dressed4succes:
ik heb vandaag cashout gedaan wel mail gerekgen dat het binnen 24 uur verwerkt is en dat het binnen 3 dgn op je rekenijg staat. hebben bovenstaande dit ook gehad?

Ja, datzelfde bericht had ik ook. Gebeurt niet dus!
0 Vind ik leuk's
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn..
route66:
dressed4succes:
ik heb vandaag cashout gedaan wel mail gerekgen dat het binnen 24 uur verwerkt is en dat het binnen 3 dgn op je rekenijg staat. hebben bovenstaande dit ook gehad?

Ja, datzelfde bericht had ik ook. Gebeurt niet dus!

Ook die berichten altijd gehad maar lees die 3 dagen maar eerder als 5 a 7 dagen. :)
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook een uitbetaling lopen. Duurt erg lang. Daarnaast is de website slecht bereikbaar en geeft hij veel foutmeldingen.
0 Vind ik leuk's
tomski:

Zou me niets verbazen als ze plotseling met de noorderzon zijn vertrokken.

Dat zal wel niet zo hard lopen. Het bedrijf staat met de nieuwe wet op kansspelen onder toezicht van de kansspelcommissie. Mijn ervaring is dat de afhandeling van dit soort zaken bij aantal bookmakers regelmatig veel moeite kost. Gezien het aantal post in dit topic over dit probleem, maakt het duidelijk dat Betfirst momenteel hiermee problemen ondervind.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik ben ook al 8dagen bezig met uitbetalen... pff
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Je moet in die livechat gaan en vragen of ze je NU kunnen bellen. Werkte bij mij in iedergeval...
0 Vind ik leuk's
ik wou ook 200 euro uit laten betalen, kreeg ook geen mail. Heb een mail zelf gestuurd en nu moet ik een kopie van mijn ID en bankafschriften sturen. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren na deze verhalen
0 Vind ik leuk's
Bij mij nog steeds geen schot in de zaak. Live chat werkt al helemaal niet meer bij mij, zelfs als ik op positie 0 of 1 sta in de wachtrij.
Op mijn mail krijg ik geen reactie meer. Thuis maar weer bellen. Nooit meer bij betfirst! Vreselijk.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Het duurde eventjes, maar dan heb je ook wat.. :)
Hello Dion,
This mail is to confirm that following our phone conversation, your file has been completed with our payment agent.
Your withdrawal requests have been taken into consideration and most likely will be approved today. You will receive a confirmation e-mail as soon as it is done.
Best regards,
***
Mijn tip: Gewoon bellen naar het nummer! Als het Nederlandse team er niet is voor optie 1 kiezen (Frans) en direct vragen of de agent Engels spreekt.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.