Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst geeft verkeerde informatie over wedstrijd

Post op beginscherm betfirst

Statistieken op betfirst van Sint-Niklaas
Lijkt me duidelijk....
Met opzet om mensen te misleiden?
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagbartmoons6
19-03-2013 18:01 in Bookmakers
9 reacties
Het lijkt me in ieder geval allerminst netjes. Misschien dat iemand een foutje heeft gemaakt? Kan me niet voorstellen dat ze dit opzettelijk doen. Wel goed om in de gaten te houden, mocht het vaker gebeuren dan wil iedereen dit wel graag weten.
Bedankt voor je post!
0
0
0 likes
Hakuna Matatttta.
Wat klopt er niet dan? Sorry, geen verstand van belgische competitie.
0
0
0 likes
pico020:
Wat klopt er niet dan? Sorry, geen verstand van belgische competitie.

bovenaan staat boekt niclaas zijn 5e zegen op rij maar bij de statistieken hebben ze er van de laatste 5 slechts 2 gewonnen
0
0
0 likes
4/15 eig en maar 1 van de laatste 5 gewonnen.
Je moet links starten ;-)
0
0
0 likes
Haha ja nu zie ik het. Ik keek naar de uitslagen en pakte een andere website erbij om te checken en het klopte. Maar die tekst bovenin had ik niet gelezen :d
0
0
0 likes
Heb ook een weddenschap gewonnen (Westerlo) en een andere geannuleerd (St Patricks geloof ik) en er staat wel degelijk dat ik de eerste gewonnen heb en de tweede geannuleerd is maar toch krijg ik mijn geld niet. Op mails antwoorden ze ook altijd zeer traag...
0
0
0 likes
matthi2553:
Heb ook een weddenschap gewonnen (Westerlo) en een andere geannuleerd (St Patricks geloof ik) en er staat wel degelijk dat ik de eerste gewonnen heb en de tweede geannuleerd is maar toch krijg ik mijn geld niet. Op mails antwoorden ze ook altijd zeer traag...

In de chat helpen ze je altijd wel snel verder.
0
0
0 likes

Ja hoor ze doen het weer ;-)
Gemotiveerd? Die ploeg zit al weken/maanden in een financiële put en zijn nu reeds een maand niet uitbetaald.
Voor de match werd er zelfs gespeculeerd of ze wel gingen spelen of niet...
Desalniettemin is dit in het voordeel van ons en is een gokje op Oostende zeker de moeite waard.
0
0
0 likes
I can not get my 1500 euros that can be done? Where can I complain? if you have experience with these bandits, please tell me what you can do? I'm from Armenia I am in 4000 miles and do not know whom to ask for help, investigate my account 5 months already, it looks like a murder investigation Kenedy
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal