Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst geeft verkeerde informatie over wedstrijd


Post op beginscherm betfirst

Statistieken op betfirst van Sint-Niklaas
Lijkt me duidelijk....
Met opzet om mensen te misleiden?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bartmoons6
Country flagbartmoons6 in 19-03-2013 17:01 Bookmakers
in 19-03-2013 17:01 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het lijkt me in ieder geval allerminst netjes. Misschien dat iemand een foutje heeft gemaakt? Kan me niet voorstellen dat ze dit opzettelijk doen. Wel goed om in de gaten te houden, mocht het vaker gebeuren dan wil iedereen dit wel graag weten.
Bedankt voor je post!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wat klopt er niet dan? Sorry, geen verstand van belgische competitie.
0 Vind ik leuk's
pico020:
Wat klopt er niet dan? Sorry, geen verstand van belgische competitie.

bovenaan staat boekt niclaas zijn 5e zegen op rij maar bij de statistieken hebben ze er van de laatste 5 slechts 2 gewonnen
0 Vind ik leuk's
4/15 eig en maar 1 van de laatste 5 gewonnen.
Je moet links starten ;-)
0 Vind ik leuk's
Haha ja nu zie ik het. Ik keek naar de uitslagen en pakte een andere website erbij om te checken en het klopte. Maar die tekst bovenin had ik niet gelezen :d
0 Vind ik leuk's
Heb ook een weddenschap gewonnen (Westerlo) en een andere geannuleerd (St Patricks geloof ik) en er staat wel degelijk dat ik de eerste gewonnen heb en de tweede geannuleerd is maar toch krijg ik mijn geld niet. Op mails antwoorden ze ook altijd zeer traag...
0 Vind ik leuk's
matthi2553:
Heb ook een weddenschap gewonnen (Westerlo) en een andere geannuleerd (St Patricks geloof ik) en er staat wel degelijk dat ik de eerste gewonnen heb en de tweede geannuleerd is maar toch krijg ik mijn geld niet. Op mails antwoorden ze ook altijd zeer traag...

In de chat helpen ze je altijd wel snel verder.
0 Vind ik leuk's

Ja hoor ze doen het weer ;-)
Gemotiveerd? Die ploeg zit al weken/maanden in een financiële put en zijn nu reeds een maand niet uitbetaald.
Voor de match werd er zelfs gespeculeerd of ze wel gingen spelen of niet...
Desalniettemin is dit in het voordeel van ons en is een gokje op Oostende zeker de moeite waard.
0 Vind ik leuk's
I can not get my 1500 euros that can be done? Where can I complain? if you have experience with these bandits, please tell me what you can do? I'm from Armenia I am in 4000 miles and do not know whom to ask for help, investigate my account 5 months already, it looks like a murder investigation Kenedy
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.