Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst probleem met doopnamen

Hallo,


Ik heb jaren terug ooit een account aangemaakt op Betfirst (toen ik nog niet zo bekend was in het wedwereldje) en toen heb ik zonder erbij na te denken mijn roepnaam Gerard gebruikt bij de registratie terwijl mijn doopnaam eigenlijk Gerardus Petrus Joseph is. Echter, zoals wij allemaal in Nederland weten is het gebruikelijk dat je je met je roepnaam registreert bij bedrijven en opleidingen etc. Alleen bij heel officiele dingen zoals vliegreizen enzo moet je perse je doopnaam gebruiken.


Maar nu heb ik nog 1000 euro op mijn Betfirst account staan en probeer ik al sinds April uit te laten betalen terug naar mijn Neteller account waar het vandaan kwam oorspronkelijk (gestort in Oktober 2017). En Betfirst blijft maar weigeren om uit te betalen omdat er dus mijn doopnamen in het paspoort staan en die komen niet exact overeen met mijn roepnaam. Heel erg kinderachtig en totaal onbegrijpelijk.

Het is echt om volslagen gek van te worden en heb echt al 10 emails over en weer gestuurd en telkens kom ik met de uitleg dat wij in Nederland werken met doopnamen (in Belgie komt dit blijkbaar bijna nooit voor). Maar ze blijven maar antwoorden sturen dat ik alleen mijn geld kan ontvangen als ik een paspoort stuur met "Gerard" als voornaam erop. En ja, die bestaat natuurlijk gewoon niet. Ik kan geen paspoort gaan vervalsen.


Ze stelen dus gewoon mijn eigen geld (want mijn oorspronkelijke storting was ook 1000 euro in Oktober 2017) door zo'n klein foutje. Mijn eigen geld!


Ik wil Voetbalwedden om hulp vragen want ik ben ten einde raad. Ik hoop dat hier iemand zit die een contact heeft bij Betfirst en die met hen kan bespreken. Mijn username in Betfirst zal ik per PM geven als iemand zich hier meldt om mij te helpen. Het enige wat ik vraag is om mijn 1000 euro terug te krijgen op mijn Neteller, terug naar hetzelfde account waar het vandaan kwam.


Iemand anders ook ooit zo'n doopnaam probleem gehad bij Betfirst?



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Gerard1984
Country flagGerard1984 in 21-07-2018 19:58 Bookmakers
in 21-07-2018 19:58 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.