Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst traag met uitbetalen

Beste mede-wedders,
Heeft er al eens iemand uitbetaald gekregen van Betfirst? Hoe lang duurde dit ongeveer?
Mijn uitbetaling (bankoverschrijving) laat nu al 12 dagen op zich wachten. Na 3 dagen kwam het verzoek om kopieën van identificatie en bankafschrift, die hebben ze dezelfde dag gekregen. Het is al vervelend genoeg dat Betfirst de gebruikelijke stortingsmogelijkheden (skrill, neteller, click&buy) niet ondersteunt, als je dan ook nog steeds meer dan een week moet wachten op een normale bankoverschrijving wordt het wel erg onaantrekkelijk.
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar blatendeaap
Country flagblatendeaap in 15-01-2014 06:20 Bookmakers
in 15-01-2014 06:20 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
miss hebt gij de verkeerde rekeningnummer gegeven waarop ze het moeten storten indien u het juist heeft opgegeven zou ik contact maken met een medewerker van betfirst.
0 Vind ik leuk's
Al mijn "uitbetalingen" via Betfirst zijn binnen de 4 -5 werkdagen op mijn bankrekening gestort .
Via de site van Betfirst , bij je rekeninggeschiedenis , kan je alles op de voet volgen .
Wanneer je een uitbetaling aanvraagt , staat er "in bewerking" , en een 2 - 3 tal dagen later ( wanneer alles correct verlopen is , bijv het vrijspelen bonus of de controle op je ID bewijs ) zal er "betaald" komen te staan , en dan mag je binnen de dag je geld verwachten op je bankrekening .
0 Vind ik leuk's
Ik heb contact gehad, het heeft tot eergisteren geduurd totdat de uitbetaling gevalideerd was. Het komt dus over een paar dagen.
0 Vind ik leuk's
kan zijn dat betfirst je belt om te bevestigen dat jij de persoon bent van wie het account is. Had ik in ieder geval!
0 Vind ik leuk's
I can not get my 1500 euros that can be done? Where can I complain? if you have experience with these bandits, please tell me what you can do? I'm from Armenia I am in 4000 miles and do not know whom to ask for help
0 Vind ik leuk's
Ik had afgelopen vrijdag documenten gestuurd en vandaag stond het er al op! (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
I have a large sum of 1,500 euros and 5 months thinking to return the money or not, I congratulate you mean lucky
0 Vind ik leuk's
vahejan22:
I can not get my 1500 euros that can be done? Where can I complain? if you have experience with these bandits, please tell me what you can do? I'm from Armenia I am in 4000 miles and do not know whom to ask for help


Just talk to the live chat.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
zit zelf ook bij die bookie met totaal 426 winst.
totaal staat er 1893 euro op me account ook dankzij bonussen.
moet nog wel even me ID naar hun opsturen om uit te laten betalen dus ben benieuwd of dat ook makkelijk zal gaan
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.