Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst.be: weddenschap onterecht verloren?

Afgelopen zondag heb ik live gewed op wedstrijd Liverpool-Manchester united zie de betslip hieronder:

Datum aankoop 17/01/2016 16:11
Datum evenement 17/01/2016 15:05
Sport Voetbal
Competitie Engeland - Premier League
Evenement Liverpool - Man Utd ( 0 : 0 )
Wedtype Vrije Schop Volgende minuut
Je weddenschap Ja (51:00-51:59)
Quotering 2.95
Inzet 10.00
Winst 0.00
Status Lost
Score No Free-Kick at minute 51 - 52



Ik heb de wedstrijd live bekeken en er was wel zeker een vrijetrap in de 51 e minuut!

Ik heb betfirst meerdere malen gemaild maar ze geven maar niet toe.


Jullie kunnen de wedstrijd hier terug bekijken voor 100% bewijs: http://www.footballtarget.com/full-match-liverpool-vs-manchester-united-epl-2/

Dit is toch ongeloofelijk, wat kan ik hier nog aan doen?



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wolffs16
Country flagwolffs16 in 19-01-2016 14:52 Bookmakers
in 19-01-2016 14:52 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hey,

Stuur de opname van de desbetreffende minuut naar hun toe!
0 Vind ik leuk's
We hebben even een berichtje doorgestuurd naar ons contactpersoon. (y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Misschien omdat er eerst een corner viel daarna die vrije trap?
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Misschien omdat er eerst een corner viel daarna die vrije trap?


Corner valt in de vorige minuut. Heeft er dus niks mee te maken.

Zal wel in orde komen (wsl misverstand of luie helpdeskmedewerker). Betfirst gaat echt hun reputatie niet op het spel zetten om 19 euro te moeten uitbetalen.
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
als iets gebeurt in 43 minutt en 34 sec bijvo9orbeeld, noem je dat de 44 ste minuut, kan dit het zijn?
0 Vind ik leuk's
Heb helaas geen tijd om al die commercials te bekijken maar zoals hierboven aangegeven is de 51ste minuut bv tussen 50;00 - 50;59.
0 Vind ik leuk's
mokum1995:
Heb helaas geen tijd om al die commercials te bekijken maar zoals hierboven aangegeven is de 51ste minuut bv tussen 50;00 - 50;59.


Als je ff naar me wedslip had gekeken staat er duidelijk (51:00-51:59)

UPDATE:

Ik ben na 3 dagen eindelijk in het gelijk gesteld, en kreeg een simpel ´sorry voor het ongemak´ als een bonus voor alle moeite.


Betfirst moet Betlast zijn, alleen als er geen enkel wedsite meer beschikbaar is zal ik hier weer een storting maken.


Live games op Betfirst zijn niet te vertrouwen, tenzij je zelf live mee kijkt want als ik niet live had gekeken nam ik aan dat hun resultaten gewoon kloppen.
0 Vind ik leuk's
Ik erger mij aan Betfirst hun betmogelijkheden. Bv bij tennis geven ze op een wedstrijd veel te weinig mogelijkheden, zoals +1.5 sets en dergelijke.Ook bij ijshockey zie ik nu een wedstrijd waar ze geen teamgoals aanbieden.Daarvan is Unibet veel beter met een uitgebreid gamma aan betmogelijkheden.Misschien zijn er nog bookies die live goed zijn,maar Betfirst kan mij alleszins niet bekoren.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.