Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betsson: vraag over weddenschap "Over 7.5 schoten op doel"

Kan iemand mij aub helpen? Ik heb via Betsson gespeeld dat Parma meer dan 7.5 keer richting doel zal schieten. Nou staat overal dat ze 8 keer richting doel hebben geschoten en ik heb zelf ook deze wedstrijd live bekeken en telde ik ook dat er 8 keer werd geschoten. Tot mijn verbazing is het als lost verwerkt omdat zij de stats volgen van deze site http://www.legaseriea.it/en/serie-a/match-report/2019-20/UNICO/UNI/31/ROMPAR


Deze site heeft de stats totaal niet goed verwerkt en toevallig heeft flashscore hetzelfde staan maar er klopt niets van. Weet iemand wat ik kan doen? Moet ik de kansspelcommissie benaderen? In de live chat lijkt het alsof ze mij gek verklaren ik heb diverse sites opgestuurd met de daadwerkelijke stats maar die nemen ze gewoon niet serieus omdat hun site in hun voordeel is.


Ik hoor graag wat advies van de leden die hier verstand van hebben!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar benjohnson
Country flagbenjohnson in 8-07-2020 22:48 Bookmakers
in 8-07-2020 22:48 Bookmakers
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. jul.. 2020, 14:24 schreef richard123:

Support. Staat in je PM's. Rechtermenu chat openen, vervolgens staat hij als tweede gesprek onder Voetbalwedden chat.

dank je wel ik heb ze een paar uur geleden benaderd. Hopelijk reageren ze snel!

0 Vind ik leuk's

Jammer genoeg word ik niet serieus genomen door Betsson! Er word eerst verteld dat ik netjes gebeld word door een manager uiteindelijk belt niemand mij op en sturen ze een email met dezelfde reactie dat ze achter hun beslissing staan en die stats op die site volgen. Ook als ik vertel dat die site blocked shots niet mee berekend en in hun reglementen juist wel staat dat blocked shots wel tellen word dat ook links gelaten. Typisch een geval dat een bookmaker zich machtig voelt en niet eens wilt accepteren dat die site ze volgen gewoon niet correct is.


Vw reageert ook al de hele dag niet op mijn bericht :(. Wat een nare dag vandaag!

0 Vind ik leuk's

Je kan ook contact opnemen met de bron van hun data, kijken wat zij ervan vinden.

1 Vind ik leuk's


Ga maar af op wat Richard123 hier boven zegt.

VW zal heus wel reageren, maar dit hoeft ook echt niet binnen 24 uur ofzo.

De meer ervaren betters hier hebben dit allemaal wel meegemaakt. Meestal in je nadeel, maar soms in je voordeel.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

luister eens maat, legaseriea.it is leidend bij zulke bets, kut voor je, maar het is hoe het is. Je hebt geen poot om op te staan.


Dit was een dure les voor je, maarja iedere better krijgt hier wel ooit mee te maken. In ieder geval nog succes

1 Vind ik leuk's
Op do. jul.. 2020, 22:39 schreef snku:

Je kan ook contact opnemen met de bron van hun data, kijken wat zij ervan vinden.

Die ga je nooit kunnen connecten anders had ik dat allang gedaan

0 Vind ik leuk's
Op do. jul.. 2020, 22:41 schreef caantjes:


Ga maar af op wat Richard123 hier boven zegt.

VW zal heus wel reageren, maar dit hoeft ook echt niet binnen 24 uur ofzo.

De meer ervaren betters hier hebben dit allemaal wel meegemaakt. Meestal in je nadeel, maar soms in je voordeel.

oke ik wacht even af tot Vw reageert!

0 Vind ik leuk's

Dag Ben, bij welke bronnen zie jij dat er meer dan 7,5 schoten zijn? Ik heb eens rond gekeken maar ik vind nergens onmiddellijk een bron met dit aantal schoten, meestal varieert dit tussen 4 a 5. Het verschil lijkt me dan ook heel groot te zijn (4 volgens de bron van de bookie vs 8 volgens jouw bronnen). Alvast veel succes gewenst.

0 Vind ik leuk's

Ik heb malta gamble comissie benaderd en mijn advocaat ook gevraagd hier naar te kijken want dit is een en al drama wat betsson allemaal zegt joh. Zelfs in de chat word je door gestuurd naar een senior agent die niks toe te voegen heeft en alleen maar politiek correcte dingen zegt om mij weg te duwen! Ik denk dat er niks zal veranderen en veel spelers nog meer de dupe hiervan zullen worden in de toekomst. Het gaat mij niet perse om mijn winsten die ik niet krijg maar ook over het algemeen dat dit een sluwe manier is om spelers te misleiden. Bedankt voor jullie hulp in ieder geval!

3 Vind ik leuk's

Je kan het altijd proberen man. Ik ben al 3 jaar gestopt met betten bij betsson omdat ze een keer mijn winsten niet uit wilden betalen. Nare bookie die betsson!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.