Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betting Exchanges verbannen uit Nederland?

Hallo leden,

Dit is mijn eerste bericht hier op dit forum. Het is mij opgevallen dat steeds meer sites geen Nederlandse spelers meer accepteert. Ik gebruik momenteel Betfair Exchange het meest vanwege hun Back & Lay systeem & winnende spelers zijn welkom. Het is mij opgevallen dat Matchbook sinds kort geen Nederlandse spelers meer accepteert. Ik maak mij grote zorgen. Omdat Smarkets, Betdaq allemaal Exchanges die ook al geen Nederlanders accepteert. Momenteel Betfair Exchange de enige exchange website die ik nog kan gebruiken. Op zich niet erg want hier zit de meeste liquiditeit. Ik maak me wel zorgen want momenteel werk ik en naast mijn werk komen mijn grootste inkomsten it Betfair exchange. Ik ben bang dat Betfair mogelijk ook Nederlanders gaat weren.

Heeft een van jullie meer verstand van die nieuwe wetgeving in nl? Denken jullie dat in de toekomst Exchanges geen opties zullen zij of is Betfair al bezig met een licentie in Nederland?

Toevoeging: Weet iemand i.v.m de Europese wetten of het nog iets kan uitmaken omdat Betfair MGA licentie heeft uit Malta?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagFCRonaldo9
16-12-2020 20:41 in Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik denk dat er meer mensen zijn met expertise op het forum. Zoals bij voorbeeld @Support. Bij mijn weten en ervaringen op dit moment is dat met ingang van 2021, ik weet niet de exacte datum uit mijn hoofd dat maar dacht rond de zomer, buitenlandse gokkantoren een vergunning kunnen aanvragen hier. Daarbij is de belangrijkste voorwaarde in mijn ogen op zen minst de laatste 6 maanden voor aanvraag geen gokactiviteiten voor Nederlands aanbieden en/of promoten. Gezien deze regels en ontwikkelingen is de realiteit nu dat de eerste Bookies nieuwe NL spelers weren, waarbij mijn persoonlijke mening is dat er binnen enkele weken ook bestaande spelers geweerd en of geweigerd worden totdat de vergunning rond is! Indien mensen aanvulling of correctie hebben hoor ik het graag, maar dit is mijn informatie die ik bezit.

1 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.