Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bij welke bookmakers kan je uitbetalen met Ideal?

Ik wed nu al een tijdje op toto maar ik zou graag ook op andere sites willen wedden. Het probleem is alleen dat al die sites je vaak wel laten storten met Ideal maar niet uitbetalen met Ideal.

Dus heeft iemand enig idee welke sites uitbetalen met Ideal behalve Toto.

Ik hoor het graag.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar voetbalfan2300
Country flagvoetbalfan2300 in 18-02-2015 19:26 Bookmakers
in 18-02-2015 19:26 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
voetbalfan2300:
Ik wed nu al een tijdje op toto maar ik zou graag ook op andere sites willen wedden. Het probleem is alleen dat al die sites je vaak wel laten storten met Ideal maar niet uitbetalen met Ideal. Dus heeft iemand enig idee welke sites uitbetalen met Ideal behalve Toto. Ik hoor het graag.


Ten eerste welkom op het forum en op voetbalwedden.net. Ik heb je topic even aangepast aangezien je geen enkel gebruik van interpunctie maakte. Zinnen zijn dan erg lastig te lezen en te begrijpen. Goed... niet ontopic.

Ideal is bij mijn weten alleen een manier om te betalen, niet een manier om uit te betalen. Wanneer je wil uitbetalen naar je bankrekening, dan zal je eerst een storting vanaf je bankrekening moeten maken (dat is tenminste bij veel bookmakers het geval). Dit om fraude met meerdere accounts in combinatie met bankrekeningen te voorkomen.

Indien je sneller over je geld 'wilt beschikken' is een internetwallet als 'moneybookers' / 'skrill' een optie.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
iDeal is puur om een betalende transactie uit te voeren. De rest gebeurd gewoon via een bank of een internet wallet zoals VW-crew al aangaf. Je zult dus geen enkele bookmaker vinden waarbij het mogelijk is om uit te betalen met iDeal, want waar zou het dan heen moeten volgens jou?

0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Ja dat besefte ik net ook, Op de meeste sites zoals bwin en unibet wordt er uitbetaald met banktransfer dus dat ga ik dan maar gebruiken. Iedergeval bedankt voor de informatie. :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.