Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bon van 50 of 75 € bij Bwin, via Groupon aankoop

Dit net tegengekomen op hun site
Bij Groupon ( https://www.groupon.be/deals/west-vlaanderen/bwin/63276660 ) kan je nu een bon aankopen van 50 € of 75 € bij Bwin ( aankoop = 5 € voor bon 50 € en 10 € voor bon 75 € )
Is zowel voor bestaande als nieuwe klanten van Bwin , je moet de bon die je wenst aankopen via Groupon , dan krijg je mail met code erin , die je moet invullen bij 'storten met promocode' bij Bwin
Volgens de site zou de bon nog enkel kunnen gebruikt worden op de finale Champions League , maar gebruikers van deze code melden dat de bon ook op alles gebruikt kan worden , dus niet enkel op de finale CL
Voorwaarden voor deze bon , zijn het bonusbedrag ( 50 € of 75 €) 5 maal inzetten ( of rondspelen ) met minimum inzet van 1,7 , combo's zouden ook mogelijk zijn
Heb mij geriskeerd om een bon van 50 € aan te schaffen ( kost mij 5 € ) en deze dan eens te testen

Ondertussen is mijn mail met bevestiging toegekomen , moet je link aanklikken waar de code instaat ( code bestaande uit letters en cijfers ; 12 stuks ) heb die code ingegeven bij Promocode ( te vinden onder stortingsvoorwaarden en ingeven zoals vermeld op de bon , dus ook de streepjes tussen de blokken van letters en cijfers ) en er werd direkt 50 € bijgeschreven op mijn account . Nu dus enkel nog de rest uittesten , maar de beloofde 50 € ( voor een aankoopbedrag van 5 € ) is al correct uitgevoerd
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spartacus
Country flagspartacus in 14-05-2015 10:16 Bookmakers
in 14-05-2015 10:16 Bookmakers
62 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
boempatat:
Spartacus : Onder voorwaarden staat :Geldigheid: geldig op alle Champions leagues matchen op 12 mei 2015: Barcelona vs Bayern Munchen 20.45u en op 13 mei: Real Madrid vs. Juventus 20.45u en de finale op 6 juni 2015.
Betekent dat je dan enkel je bonus daar kunt op zetten? :o


Als je hem 5 keer rond moet spelen dan kan dit natuurlijk niet haha
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
sw0tty:
boempatat:
Spartacus : Onder voorwaarden staat :Geldigheid: geldig op alle Champions leagues matchen op 12 mei 2015: Barcelona vs Bayern Munchen 20.45u en op 13 mei: Real Madrid vs. Juventus 20.45u en de finale op 6 juni 2015.
Betekent dat je dan enkel je bonus daar kunt op zetten? :o


Als je hem 5 keer rond moet spelen dan kan dit natuurlijk niet haha


Scherp houtenwekkerboy
0 Vind ik leuk's
-
sw0tty:
boempatat:
Spartacus : Onder voorwaarden staat :Geldigheid: geldig op alle Champions leagues matchen op 12 mei 2015: Barcelona vs Bayern Munchen 20.45u en op 13 mei: Real Madrid vs. Juventus 20.45u en de finale op 6 juni 2015.
Betekent dat je dan enkel je bonus daar kunt op zetten? :o


Als je hem 5 keer rond moet spelen dan kan dit natuurlijk niet haha


als je héééééél goed mijn bevindingen terugleest , dan zal je merken dat het inzetten van de bonus op ALLE weddebschappen gaat , dus je moet niet enkel spelen op de finale CL , trouwens de geldigheid van de bonus is 1 jaar , dus mijn bonus staat geldig "tot 14 mei 2016"
en ik heb deze namiddag al op 3 verschillende weddenschappen ingezet met de bonus ( want ik had geen saldo meer staan bij Bwin , daar ik enkel speel op Unibet , maar heb dus de bonus gekocht en deze dus al 3 maal kunnen inzetten op andere weddenschappen dan de finale )
0 Vind ik leuk's
boempatat:
Spartacus : Onder voorwaarden staat :Geldigheid: geldig op alle Champions leagues matchen op 12 mei 2015: Barcelona vs Bayern Munchen 20.45u en op 13 mei: Real Madrid vs. Juventus 20.45u en de finale op 6 juni 2015.
Betekent dat je dan enkel je bonus daar kunt op zetten? :o


Nope, zoals dus ik eerder schreef , kan je de bonus ook inzetten op andere weddenschappen , ik heb deze middag reeds 3 verschillende weddenschappen kunnen afsluiten met deze bonus 2 maal een enkelvoudige en 1 maal een combo van 2 wedstrijden Allemaal zonder probleem .
En enkel met de bonus , want ik had geen geld meer op account bij Bwin , omdat ik bijna uitlsuitend speel bij Unibet , en dus vandaag voor 15 € de bonus van 125 € aangekocht bij Groupon , en die 125 € is nu ook het enige bedrag dat op mijn account staat bij Bwin
0 Vind ik leuk's
Voor de Nederlandse vrienden zou ik volgende tip kunnen meegeven
Probeer of je een account kan aanmaken bij Groupon.be
Als dit lukt ( zal je merken wanneer je alle gegevens invult en dan direkt nadien mail krijgt van hen met bevestiging van registratie ) kan je dus ook die bonus aankopen ( begin misschien met deze van 5 € , mocht het toch niet lukken dan ben je 5 € armer , lukt het wel , dan ontvang je mail van Groupon met code die je dan moet invullen bij Bwin )
Trouwens , als je je registreert bij Groupon.be , kan je dit ook doen via je 'facebookaccount' , dan moet je niks van adres gegevens invullen .
Ik hoop dat jullie Nederlanders er ook gebruik kunnen van maken , het enige wat ik gewoon kan doen is melden dat dit beschikbaar is
Veel succes
0 Vind ik leuk's
spartacus:
boempatat:
Spartacus : Onder voorwaarden staat :Geldigheid: geldig op alle Champions leagues matchen op 12 mei 2015: Barcelona vs Bayern Munchen 20.45u en op 13 mei: Real Madrid vs. Juventus 20.45u en de finale op 6 juni 2015.
Betekent dat je dan enkel je bonus daar kunt op zetten? :o


Nope, zoals dus ik eerder schreef , kan je de bonus ook inzetten op andere weddenschappen , ik heb deze middag reeds 3 verschillende weddenschappen kunnen afsluiten met deze bonus 2 maal een enkelvoudige en 1 maal een combo van 2 wedstrijden Allemaal zonder probleem .
En enkel met de bonus , want ik had geen geld meer op account bij Bwin , omdat ik bijna uitlsuitend speel bij Unibet , en dus vandaag voor 15 € de bonus van 125 € aangekocht bij Groupon , en die 125 € is nu ook het enige bedrag dat op mijn account staat bij Bwin


Wat bedoelen ze dan met die voorwaarden ?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
spartacus:
boempatat:
Spartacus : Onder voorwaarden staat :Geldigheid: geldig op alle Champions leagues matchen op 12 mei 2015: Barcelona vs Bayern Munchen 20.45u en op 13 mei: Real Madrid vs. Juventus 20.45u en de finale op 6 juni 2015.
Betekent dat je dan enkel je bonus daar kunt op zetten? :o


Nope, zoals dus ik eerder schreef , kan je de bonus ook inzetten op andere weddenschappen , ik heb deze middag reeds 3 verschillende weddenschappen kunnen afsluiten met deze bonus 2 maal een enkelvoudige en 1 maal een combo van 2 wedstrijden Allemaal zonder probleem .
En enkel met de bonus , want ik had geen geld meer op account bij Bwin , omdat ik bijna uitlsuitend speel bij Unibet , en dus vandaag voor 15 € de bonus van 125 € aangekocht bij Groupon , en die 125 € is nu ook het enige bedrag dat op mijn account staat bij Bwin


Wat bedoelen ze dan met die voorwaarden ?


Tja , voorwaarden moeten er waarschijnlijk altijd bij staan zeker
Feit is , en geloof mij maar voor 100% , dat je met het bonusgeld gelijk welke weddenschap kan afsluiten ( op de groep van Facebook waar ik deze melding vond over deze bonussen , daar hebben reeds tientallen personen die ook de bonussen aankochten dezelfde resultaten als ik , dat je dus op gelijk welke weddenschap kan inzetten , en dus niet enkel en alleen op de finale CL )
Persoonlijk denk ik dat dit een promotie was ter gelegendheid van de Champions League , en dat ze daarom die voorwaarde eraan gekoppeld hebben .
In het ergste geval ben je 5 € kwijt ( of 10 € als je de andere bonus koopt , of 15 € als je ze allebei neemt ) , maar ik heb voor 15 € een bonus gekregen van 125 € , dus 110 € voor niks , gratis , gratuit . En nu enkel maar ( hopelijk juist ) inzetten dat ik een mooie winst als resultaat heb
0 Vind ik leuk's
Bij deze printscreen van mijn bonus bij Bwin , heb dus al voor 15 € ingezet , en je ziet dat de vooruitgang van de bonus van 50 € reeds 4 % is
Ook kan je duidelijk nog eens de voorwaarden zien , en zie je dus wel degelijk dat je op alles kan inzetten , dus je hoeft niet alles in te zetten op de finale CL

[URL=https://www.voetbalwedden.net/e399cfc8a386e01659b73012d3ff7ea05af60ca6?url=http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/bwin_zpsbijh9jci.jpg">[/URL]


Je ziet dus dat ik momenteel speel met de eerste bonus , deze van 50 € , éénmaal deze is rondgespeeld activeer ik de volgende bonus van 75 € , waarna ik die moet rondspelen .
Heb hiervoor 1 jaar de tijd , dus zeker tijd genoeg , ik hoef mij niet te haasten
0 Vind ik leuk's
Denk niet dat het voor Nederlandse leden geldt, mijn voucher-code die wel gewoon naar mijn mail is gestuurd wordt niet geaccepteerd door Bwin
0 Vind ik leuk's
stefanh:
Denk niet dat het voor Nederlandse leden geldt, mijn voucher-code die wel gewoon naar mijn mail is gestuurd wordt niet geaccepteerd door Bwin


Jammer , dan zal het enkel maar voor de Belgische spelers zijn van Bwin (n) (n)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.