Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bonus Unibet niet gekregen na storting

Ik heb me account op unibet via deze website aangemaakt ( er staat nog steeds "50 euro bonus bij aanmelding op unibet") en ik heb daar dus 5 euro op gestort, geen bonus... toen nog eens 10 euro gestort, maar nog steeds geen bonus ontvangen? heb ik iets fouts gedaan?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jasperav
Country flagjasperav in 24-11-2012 18:56 Bookmakers
in 24-11-2012 18:56 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik heb precies hetzelfde gehad..... ik heb ze gemaild....had 1e keer 50 euro gestort , toen weer en toen nog een keer........dus x 3
Toen heb ik ze gemaild met de vraag over de bonus en dat ik via voetbalwedden had aangemeld.....toen kreeg ik als antwoord dat
ik niet via de bonus link was binnengekomen en of ik nog even wilde storten en nog een keer moest mailen dan zou ik de bonus krijgen
hier pas ik voor aangezien ik al 150 totaal heb gestort....bij bwin had ik dit ook....heb ze gemaild en kreeg netjes mijn bonus...
geen unibet meer voor mij..
0 Vind ik leuk's
Dat ze zo met hun klanten omgaan, ik zag juist allemaal positieve berichten over unibet op dit forum maarja
0 Vind ik leuk's
goeie bookmaker alleen kan klantenservice soms wat minder goed lopen dan je zou hopen...
denk dat het crisis is
0 Vind ik leuk's
Dit topic is gesloten.
Heb je een vraag over Bookmaker Unibet, stel deze in dit topic:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/unibet-algemene-informatie-en-vragen-1686/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.