Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bonus van 100% tot 100 euro bij Titanbet voorbij?

Een vriendinnetje van mij wilde net een Titanbet account maken. Echter kreeg ze tot haar grote teleurstelling een andere bonus aangeboden dan hier bij voetbalwedden wordt gepresenteerd.
Is de actie voorbij? Weet iemand hier meer over?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ankieknowsbest
Country flagankieknowsbest in 12-11-2013 16:37 Bookmakers
in 12-11-2013 16:37 Bookmakers
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ankieknowsbest:
Een vriendinnetje van mij wilde net een Titanbet account maken. Echter kreeg ze tot haar grote teleurstelling een andere bonus aangeboden dan hier bij voetbalwedden wordt gepresenteerd. Is de actie voorbij? Weet iemand hier meer over?

Dag Anniek,
Ten eerste nog welkom op voetbalwedden.net. Het kan te maken hebben dat TitanBet de NL taal van haar website heeft verwijderd en zodoende ook onze speciale actie. Wij weten niet meer dan dat de actie door blijft lopen, heb alleen even geduld. Ik zal er morgen even achteraan gaan want dit is echt sinds 1 dag ofzo...
Kan je het geduld nog opbrengen om een dagje te wachten?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mocht je iets weten, ik ben ook erg benieuwd. Wilde daar namelijk ook de bonus pakken
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.