Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bonussen Tipico en Betrally: Geldig voor Nederlanders?

goedemiddag,

Zijn de 100% bonussen tot 100 euro van Tipico en Betrally geldig voor Nederlandse spelers?
Zijn er grote nadelen aan deze bonussen en wat zijn de voorwaarden bij het rondspelen?

Gr Fifa (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fifaking14
Country flagfifaking14 in 29-05-2015 13:25 Bookmakers
in 29-05-2015 13:25 Bookmakers
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als het goed is wel. Ik ben Nederlander en heb ze allebei een tijd geleden rondgespeeld.

Tipico voorwaarden: https://www.tipico.com/en/sports-betting-bonus/

Betrally voorwaarden (zie mijn post over de twee verschillende bonuscodes. Als het goed is is Vrally ook nog geldig.): https://www.voetbalwedden.net/topic/betrally-we-zoeken-testers-en-ontvang-10-euro-op-je-account-2358/3/

Er bestaan trouwens ook al topic over Tipico en Betrally.
0 Vind ik leuk's
Tipico als Nederlander goede ervaringen mee. (y)

Bonus easy rondgespeeld.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor jullie duidelijk antwoord. Zal dit weekend een account gaan maken bij Tipico en later bij Betrally (y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Bonus Tipico is niet meer geldig in België. Heb me daar mooi aan laten vangen. Misschien kan het ook op deze site worden aangepast?
0 Vind ik leuk's
Welcome Bonus for the First Deposit
The welcome bonus is 100% of the submitted deposit up to a maximum amount of € 100.00.
The minimum deposit is € 10.00.
The welcome bonus shall exclusively apply to the first deposit on a new account at Tipico.
The welcome bonus shall apply to all payment methods offered by Tipico, with the exception of Neteller and Skrill.
The total amount deposited, including the Tipico bonus, must be used to place a minimum of three sports bets at Tipico prior to requesting a payout.
The minimum odd for an individual or combined betting slip must be 2.0 in order to qualify as an implementation required for pay out.


Dit staat op de website van Tipico. Doel je op deze bonus?
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
richard123:
Welcome Bonus for the First Deposit
The welcome bonus is 100% of the submitted deposit up to a maximum amount of € 100.00.
The minimum deposit is € 10.00.
The welcome bonus shall exclusively apply to the first deposit on a new account at Tipico.
The welcome bonus shall apply to all payment methods offered by Tipico, with the exception of Neteller and Skrill.
The total amount deposited, including the Tipico bonus, must be used to place a minimum of three sports bets at Tipico prior to requesting a payout.
The minimum odd for an individual or combined betting slip must be 2.0 in order to qualify as an implementation required for pay out.


Dit staat op de website van Tipico. Doel je op deze bonus?

Ja deze is niet meer beschikbaar:
De welkomstbonus in België is geldig tot 10 maart 10.00 uur. Alle stortingen die hierna plaatsvinden profiteren niet meer van deze aanbieding. De stortingsbonussen die al door voorgaande eerste-betalingen zijn ontstaan kunnen normaal worden gebruikt. Deze bonussen kunnen worden gebruikt om mee te spelen en om daarna te laten uitbetalen.
0 Vind ik leuk's

Zijn er nog mensen die spelen bij tipico?


Laatst wat gestort en aardig gewonnen.

Heb al eerder uitbetaald bij tipico, maar moet ineens opnieuw documenten sturen. Zijn na 5 werkdagen nog niet gecontroleerd. Ook veel moeilijk gedoe vanuit de live chat dat het echt brieven moeten zijn.

Gaat om een bedrag van 7.000 euro dat ik zeer kan gebruiken, dus zou het fijn vinden dit zsm te hebben. Valt me wat tegen dit.

0 Vind ik leuk's
Op vr. 1 dec. 2017, 16:52 schreef rickoss:

Zijn er nog mensen die spelen bij tipico? Laatst wat gestort en aardig gewonnen. Heb al eerder uitbetaald bij tipico, maar moet ineens opnieuw documenten sturen. Zijn na 5 werkdagen nog niet gecontroleerd. Ook veel moeilijk gedoe vanuit de live chat dat het echt brieven moeten zijn. Gaat om een bedrag van 7.000 euro dat ik zeer kan gebruiken, dus zou het fijn vinden dit zsm te hebben. Valt me wat tegen dit.

Heb je al wat van Tipico gehoord? Ik heb zelf ooit eens een uitbetaling bij ze gedaan die prima verliep. Had na 1 dag mijn geld op mijn moneybookers rekening. Daarna nooit meer bij Tipico gespeeld.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Ik zie dat Tipico een mooie promotie heeft momenteel, wat zijn jullie ervaringen met deze bookmaker? Ik dacht dat ze op een gegeven moment gesloten waren voor Nederlanders.

0 Vind ik leuk's
Op di. jan.. 2020, 23:48 schreef bookieinsights:

Ik zie dat Tipico een mooie promotie heeft momenteel, wat zijn jullie ervaringen met deze bookmaker? Ik dacht dat ze op een gegeven moment gesloten waren voor Nederlanders.

Welke mooie promotie?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.