Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookie review: Bingoal.nl (met aantrekkelijke € 250 stortingsbonus)

Bingoal is sinds vandaag ook actief voor Nederlanders met een hele aantrekkelijke welkomstbonus.

100% bonus tot € 250. Rondspeelvoorwaarden = bonusbedrag x 6 rondspelen op 1.40> odds.

Rekenvoorbeeld: Als je € 250 stort krijg je € 250 bonus en is je bankroll € 500. Vervolgens moet je het bonusbedrag van € 250 6x rondspelen (€1500) op odds van 1.40>.


Registreer via deze link voor de bonus (let op: alleen Nederlanders):


Na succesvolle registratie zorg dat je ingelogd bent op Bingoal.nl en ga opnieuw naar bovenstaande deze link en druk op de groene knop ''Opnemen'' (je moet opt-in doen voor deze promotie, dan pas kan je storten voor de bonus!).

Nu staat de bonus in je account gelinkt onder ''Promoties'' (check dat even). Stort vervolgens je bedrag, selecteer de bonus in de kassa en na storting kan je je bonus terugvinden in je account onder ''Bonussen'' en kan je beginnen met rondspelen.



Veel plezier!

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dionysiou
Country flagdionysiou in 11-10-2021 16:17 Bookmakers
in 11-10-2021 16:17 Bookmakers
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Hooliesee (28-11-2021 10:42) Citatie verwijderen

    ik heb na de stortingsbonus weer een bonus van max 200 storten plus 200 bonus gekregen

    als hun zo blijven dan is het een beste aanwinst indd , bij bet 365 met die wedkrediet bonus was

    ik minder blij , kon niet cashen na inzet was het dus snel kwijt maar oke

Hoe krijg je dat voor elkaar, die opvolgende bonus was toch maar max. €100,- ?

0 Vind ik leuk's
Je moet soms niet nadenken maar juist voordenken!
  • Walajazinaliex (28-11-2021 17:43) Citatie verwijderen

    Hoe krijg je dat voor elkaar, die opvolgende bonus was toch maar max. €100,- ?

Sommige kregen € 50, € 100 of € 200 max.

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Bingoal.nl heeft ook een kerstkalender. Vakje van dag 1 is meteen een 100% deposit bonus. Die lui strooien echt met bonussen.

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Ja nice, ze hadden er ook al eentje voor het 1-maand bestaan etc! Ik ben al een paar keer gaan uitcashen en opnieuw gaan storten:)

0 Vind ik leuk's
  • Dionysiou (01-12-2021 05:37) Citatie verwijderen

    Bingoal.nl heeft ook een kerstkalender. Vakje van dag 1 is meteen een 100% deposit bonus. Die lui strooien echt met bonussen.

voor jullie als Nederlanders wel ja, wij als Belgen vissen weeral eens achter het net, wij krijgen helemaal geen bonussen

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
  • Yellowboy (01-12-2021 13:44) Citatie verwijderen

    voor jullie als Nederlanders wel ja, wij als Belgen vissen weeral eens achter het net, wij krijgen helemaal geen bonussen

wij Belgen kregen van Bingoal ook altijd een hoop bonussen. maar ja het mag allemaal niet meer. sommige bookmakers doen hun best om toch nog alternatieve promoties aan te bieden maar van bingoal is het helemaal niks

0 Vind ik leuk's
  • Gertje11 (01-12-2021 20:08) Citatie verwijderen

    wij Belgen kregen van Bingoal ook altijd een hoop bonussen. maar ja het mag allemaal niet meer. sommige bookmakers doen hun best om toch nog alternatieve promoties aan te bieden maar van bingoal is het helemaal niks

daarstraks de chat in gegaan op Bingoal, vroeg ik waarom wij geen stortingsbonussen enzo krijgen, kreeg ik het antwoord: is verboden door kansspelcommissie, sjonge jonge, dan kunnen we er ook al beter mee ophouden he.

wat doen wij als hobby-gokkers nu verkeerd, dat ze de verslaafden bannen okee, maar waarom zijn wij dan ook weer de sigaar??

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
  • Yellowboy (01-12-2021 20:39) Citatie verwijderen

    daarstraks de chat in gegaan op Bingoal, vroeg ik waarom wij geen stortingsbonussen enzo krijgen, kreeg ik het antwoord: is verboden door kansspelcommissie, sjonge jonge, dan kunnen we er ook al beter mee ophouden he.

    wat doen wij als hobby-gokkers nu verkeerd, dat ze de verslaafden bannen okee, maar waarom zijn wij dan ook weer de sigaar??

ja, wist je niet dat dat verboden is? Is toch al even beslist

https://www.hln.be/binnenland/goksites-mogen-geen-klanten-meer-lokken-met-bonussen~ae4f8815/#:~:text=Die%20oordeelde%20in%20een%20arrest,een%20verbod%20op%20bonussen%20bevatte.&text=Het%20arrest%20werd%20bekeken%20door,nog%20bonussen%20uit%20te%20reiken.

Mogen in hun reclame ook geen klanten meer lokken met stortingsbonussen en dergelijke.

Op bingoal hebben we ook een kerstkalender nu, maar met odd boosts etc, wat je op napoleongames enzo ook nog wel krijgt. Niks waar je rijk van wordt :)

Bericht gewijzigd door gertje11 op wo 1 dec. 2021, 21:03
0 Vind ik leuk's

Dan zal het in holland wel alleen toegstaan zijn voor de begin periode om mensen te lokken en daarna waarschijnlijk ook niet meer , overheid is corrupt met die regels , zelf spekken ze zichzelf wel met vanalles

0 Vind ik leuk's

Top bookie, mooie welkomstbonus, daarna nog een keer 100% stortingsbonus gekregen en nu bij de december calender weer 100% stortingsbonus. Daarnaast hebben ze nog combi bonussen bij 3/5/7 wedstrijden waarbij ze de quote met een % verhogen

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.