Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookie review: Bingoal.nl (met aantrekkelijke € 250 stortingsbonus)

Bingoal is sinds vandaag ook actief voor Nederlanders met een hele aantrekkelijke welkomstbonus.

100% bonus tot € 250. Rondspeelvoorwaarden = bonusbedrag x 6 rondspelen op 1.40> odds.

Rekenvoorbeeld: Als je € 250 stort krijg je € 250 bonus en is je bankroll € 500. Vervolgens moet je het bonusbedrag van € 250 6x rondspelen (€1500) op odds van 1.40>.


Registreer via deze link voor de bonus (let op: alleen Nederlanders):


Na succesvolle registratie zorg dat je ingelogd bent op Bingoal.nl en ga opnieuw naar bovenstaande deze link en druk op de groene knop ''Opnemen'' (je moet opt-in doen voor deze promotie, dan pas kan je storten voor de bonus!).

Nu staat de bonus in je account gelinkt onder ''Promoties'' (check dat even). Stort vervolgens je bedrag, selecteer de bonus in de kassa en na storting kan je je bonus terugvinden in je account onder ''Bonussen'' en kan je beginnen met rondspelen.



Veel plezier!

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dionysiou
Country flagdionysiou in 11-10-2021 16:17 Bookmakers
in 11-10-2021 16:17 Bookmakers
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Tot hoeveel EUR was die bonus van de kerstkalender van 1 december? En binnen hoeveel dagen kregen jullie opnieuw een bonus na het rondspelen van de welkomstbonus? Ik heb alleen de welkomstbonus gehad.

0 Vind ik leuk's
  • Bartieee (02-12-2021 17:26) Citatie verwijderen

    Tot hoeveel EUR was die bonus van de kerstkalender van 1 december? En binnen hoeveel dagen kregen jullie opnieuw een bonus na het rondspelen van de welkomstbonus? Ik heb alleen de welkomstbonus gehad.

Hier kun je de acties zien: www.bingoal.nl/nl/Kerstkalender Weet niet of je het vakje van 1 december nog kan openen, maar dan krijg je de stortingsbonus. In het vakje van vandaag zit dus een 100% odds boost voor bets tot €10.


Ik kreeg welkomstbonus (€100), toen ze 1 maand bestonden (€50) en nu kerst (€100) cadeau. Plus al een stuk of 10x 50-100% boost my odds bonussen.


Bericht gewijzigd door 7asper op do 2 dec. 2021, 18:08
0 Vind ik leuk's

Die bonus van 1dec op de kalender kan je de hele maand dec nog activeren dus storten , is niet gebonden aan 1 december dus bingoal is tot nu toe super

0 Vind ik leuk's

Wat een fantastische bookmaker. Lay-out is kut, gebruiksgemak is bijzonder matig, aanbod is jammerlijk zonder next goal no goal no bet & HT DNB, maar de december-kalender maakt alles goed! Wat een heerlijke boosts zeg.

1 Vind ik leuk's

Enorme kick van iemand die recent zich heeft aangemeld bij bingoal.

Vraagje..

Wat ik gebruikt hebt van mijn stortingslimimet, blijft op 0 staan. Ook na 2 stortingen. Is dit normaal?

En van welke periode tot welke periode loopt de limiet? Ik kan het nergens vinden. Dus op welk moment wordt deze weer naar 0 gezet?


Alvast bedankt!

0 Vind ik leuk's

In België geldt die stortingslimiet een week en dan wordt die terug op nul gezet. De week begint te tellen bij je eerste storting en loopt dus niet altijd van maandag t/m zondag. Als je bv. je eerste storting op woensdag 03/08 om 17u doet, zal de teller op woensdag 10/08 om 17u terug op nul gaan. Zo gaat het alleszins in België.


Dat je stortingslimiet op nul blijft staan, is wel vreemd. Is de laatste storting misschien van meer dan een week geleden? Iets anders kan ik me niet meteen bedenken...

0 Vind ik leuk's
  • Hypnotist86 (03-08-2022 19:52) Citatie verwijderen

    In België geldt die stortingslimiet een week en dan wordt die terug op nul gezet. De week begint te tellen bij je eerste storting en loopt dus niet altijd van maandag t/m zondag. Als je bv. je eerste storting op woensdag 03/08 om 17u doet, zal de teller op woensdag 10/08 om 17u terug op nul gaan. Zo gaat het alleszins in België.


    Dat je stortingslimiet op nul blijft staan, is wel vreemd. Is de laatste storting misschien van meer dan een week geleden? Iets anders kan ik me niet meteen bedenken...

Bedankt voor je uitleg!


Eerste storting do 28/7 in de avond

Tweede storting wo 4/8.


Vanaf storting staat hij op 0. En vanmorgen ook nog.

De klok om bij te houden hoelang je ingelogd bent werkt ook alleen per dag. Hij telt ook niks op per week.

Ik kijk het wel aan.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.